استانداری ایلام

استاندار ایلام

استاندار ایلام همه فرمانداران موظف به تشکیل همیاران سلامت در روستاها با مسئولت دهیار و نظارت بخشداران هستند

استاندار ایلام همه فرمانداران موظف به تشکیل همیاران سلامت در روستاها با مسئولت دهیار و نظارت بخشداران هستند

تاکید استاندار بر تشکیل همیاران سلامت در روستاها

🟢استاندار ایلام همه فرمانداران موظف به تشکیل همیاران سلامت در روستاها با مسئولت دهیار و نظارت بخشداران هستند

🔻به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام محمد نوذری در دومین جلسه ستاد استانی کرونا در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: همه فرمانداران موظفند هر چه سریعتر نسبت به تشکیل همیاران سلامت  متشکل از دهیار، مسئول پایگاه مقاومت و مسئول خانه بهداشت اقدام و کلیه مسائل روستا اعم از کنترل تجمعات، حضور مهمانان، برگزاری مراسمات شادی و عزا و اعمال محدودیتها را با مسئولیت دهیار مدیریت نمایند.
⚡️استاندار ایلام با بیان اینکه دادستان های شهرستان ها از همیاران سلامت در روستاها حمایت می نمایند، گفت:  فرمانداران درجلسه ای دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی و مسئولیت مدیریت کرونا در روستاها را با ابلاغ بخشدار برای دهیاران تبیین نمایند و در صورت هرگونه کم کاری، عادی انگاری  و به خطر افتادن جان و سلامت  مردم با مسببین برخورد خواهد شد.
⚡️استاندار ایلام بیان کرد: شرایط استان بسیار خطرناک است و دهلران به شرایط قرمز، و آبدانان و چرداول هم به نارنجی تغییر وضعیت داده اند و ایلام و ایوان نیز سیر صعودی دارند.
وی با بیان اینکه عادی انگاری مردم ، غفلت از کرونا و عدم رعایت پروتکل ها شرایط استان را تغییر داده است، عنوان کرد: استان ایلام شرایط خاص  و در حال جهشی را طی می کند، که این مهم نیازمند انجام اقدامات اساسی و اصولی برای مدیریت و رهایی از این شرایط توسط دستگاههای متولی است.
⚡️محمد نوذری با تقدیر و تشکر از مردم، دستگاههای درگیر و رسانه ها عنوان کرد: هر جا مردم کمک کردند و همه پای کار بودتد موفق تر عمل کردیم.
 ⚡️وی با بیان اینکه در مدیریت کرونا که سلامت مردم خط قرمز ماست در هر کارگروهی باید از مسائل حاشیه ای پرهیز کرد و به کلیت موضوع پرداخت خواستار همکاری  رسانه ها، صدا و سیما و فعالین فرهنگی و اجتماعی در بحث تولید محتوا و اقدامات پیشگیرانه شد. 
⚡️استاندار ایلام با اشاره به اینکه  منطقه دشت عباس یکی از خطرناک ترین مناطق استان است که در تلاقی استان خوزستان و شهرستانهای دهلران و ابدانان قرار گرفته است، گفت: قرارگاه دشت عباس به طور ویژه و با نظارت فرماندار اقدامات لازم را در جهت اجرای دستورالعمل ها و کنترل ورودی و خروجی ها انجام دهد.
⚡️وی با بیان اینکه تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: پایش تصویری سه راهی سپتون هرچه سریع تر باید برقرار شود.
⚡️نوذری با بیان اینکه میزان مبتلایان نسبت به هفته اخر اسفند دو برابر شده است، گفت: اعمال محدودیتها و فعالیت مشاغل بر اساس رنگ بندی جدید تعریف می شوند و ادارات نیز با ۵۰ درصد نیرو فعالیت می نمایند.
⚡️استاندار ایلام با تاکید بر  ممانعت از تجمعات، چادرزنی ها، برگزاری مراسمات و حضور در آرامستانها در کل استان گفت: چادرزدن در طبیعت ممنوع، همه فرمانداران با همراهی نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری چادرها اقدام نمایند.
⚡️وی در پایان گفت: ورود به ارامستانها، تجمعات و برگزاری هر گونه مراسم  در نقاط قرمز و نارنجی ممنوع و در سایر نقاط باید مدیریت و با رعایت پروتکل ها انجام گیرد.

۷ فروردین۱۴۰۰
اخبار استانداری ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است