استانداری ایلام

در دیدار استاندار ايلام با وزیر نفت عنوان شد:

فاز دوم پالایشگاه گاز در دستور کار وزارت نفت

فاز دوم پالایشگاه گاز در دستور کار وزارت نفت

 تقدیر وزیر نفت از استاندار ایلام

در دیدار استاندار ايلام با وزیر نفت عنوان شد:
 فاز دوم پالایشگاه گاز در دستور کار وزارت نفت
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، عصر امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی در دیدار با مهندس زنگنه وزیر نفت از نگاه مثبت دولت و وزارت نفت به استان در توسعه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تشکر کرد و گفت: امروز استان ایلام با حمایت های خوب دولت در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد تا جایی که با تکمیل طرح ها و پروژه های مهم این حوزه این استان به قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آماده شدن فاز دوم پتروشیمی ایلام، اظهار داشت: انشاءالله با حضور رئیس بصورت ویدئوکنفراس پروژه بزرگ الفین سیزدهم و چند طرح مهم دیگر افتتاح و بهره برداری می رسد که آن نقش حائز اهمیتی در توسعه و اشتغال استان خواهد داشت.

استاندار ایلام در ادامه خواستار ایجاد فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام شد و گفت: بستر های لازم برای این مهم آماده‌ است و می طلبد که وزارت نفت در این راستا اهتمام بیشتر داشته باشد.

وی در ادامه خواستار تسریع در انجام دیگر پروژه های مهم استان چون تولید بنزین پرولیز، شهرک صنعتی پائین دستی p.p و فاز دوم  آذر و چنگوله شد و گفت: امروز طرح ها و پروژه های مهمی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان در دستور کار و در حال اجرا است که برای تسریع و تکمیل آنها نیازمند توجه جدی و تزریق اعتبار لازم هستیم.

در ادامه این نشست مهندس زنگنه از تلاش ها و پیگیری های خوب استاندار ایلام در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی تقدیر کرد و گفت: حضور جنابعالی در استان تحرک بسیار خوبی در این حوزه ایجاد کرده است و از اینکه امروز درک درستی از ظرفیت های استان و انتخاب درستی از مسير توسعه در آن منطقه ایجاد شده است خوشحال هستم.

وزیر نفت در ادامه ضمن قول مساعد برای پیگیری خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام گفت: در راستای ایجاد فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام و همچنین پروژه های آذر و چنگوله و ... اقدام خواهیم کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است