استانداری ایلام

خانم شیرخانی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری

طرح ملی گفت و گوی خانواده نقش موثری در کاهش آسیب ها دارد

طرح ملی گفت و گوی خانواده نقش موثری در کاهش آسیب ها دارد

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام : طرح ملی گفت و گوی خانواده نقش موثری در کاهش آسیب ها دارد .

زینب شیرخانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این طرح در سال 97 طی تفاهم نامه ای بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و انجمن جامعه شناسی به امضاء رسید که در دو مرحله در استان ها برگزار شد .
وی افزود : فاز اول این طرح در استان اجرا شد و اکنون فاز دوم آن در حال اجراست .
شیرخانی گفت : طرح ملی گفتگوی خانواده از طرح هایی است که با هدف تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش ها در حریم خانواده اجرایی شده است .
وی مهارت افزایی در دل خانواده و افزایش دانسته های ضروری و حفظ ارتباط موثر بین اعضای خانواده اشاره کرد و افزود : دولت یازدهم ودوازدهم برنامه ریزی و سیاست گذاری در سطح کلان و اجرایی خانواده ایرانی را مهم دانسته و با وجود شرایط سخت ناشی از تحریم ها و کرونا باز در این حوزه تلاش می کند .
وی طرح ملی گفتگوی خانواده را در بهبود ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر و تقویت مهارتها در برقراری ارتباط موثر به زوجین از دیگر ویژگی های این طرح برشمرد .
شیرخانی یادآورشد: در این طرح از ظرفیت متخصصان و کارشناسان حوزه خانواده استفاده شده است
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام گفت : توجه به سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری ، اجرایی کردن ماده 102 قانون ششم توسعه ، تصویب شاخص های عدالت جنسیتی در سال 97 ، تدوین سند ارتقاء وضعیت زنان استان و خانواده و تصویب آن در شورای برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه ها در این زمینه است .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است