استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با رئيس دفتر رئيس جمهور

پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استان در دفتر رئیس جمهور

پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استان در دفتر رئیس جمهور

 دیدار استاندار ایلام با رئيس دفتر رئيس جمهور

پیگیری خواسته‌ها و مطالبات استان در دفتر رئیس جمهور

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام صبح امروز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه قاسم سلیمانی‌دشتکی با دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار ايلام ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی از جمله اختصاص اعتبارات طرح های گرمسیری و احیا در حوزه کشاورزی شد.

وی در این رابطه خواستار تسريع در اجرای این دو طرح مهم شد و گفت: هم اکنون ۱۸ هزار هکتار از طرح سامانه گرمسیری تا تکمیل نهایی این پروژه در استان ایلام باقی مانده که نیازمند توجه و اختصاص اعتبار ویژه دولت است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار سه هزار هکتار دیگر از این طرح تا آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام در ادامه علاوه بر پیگیری موافقت نامه های بانک های عامل در خصوص سرمايه گذاري در پروژه آزاد راه پل زال، چیلات، نجف اشرف، خواستار تزریق اعتبار ویژه به راه آهن ایلام نیز شد و گفت: این پروژه مهم که اخیرا آغاز کار اجرایی آن با حضور رئیس جمهور کلید خورده است برای استان حائز اهمیت است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه پیگیر مطالبات استان در حوزه تقسیمات کشوری شد و اظهار داشت: در حال حاضر تبدیل بخش چوار به شهرستان و دهستان آسمان آباد به بخش در دستور کار دولت است که با توجه به اهمیت موضوع برای استان و مردم این مناطق خواستار تسریع بیشتر در این موارد هستیم.

وی در ادامه‌ با اشاره به تصویب طرح ارتقا و تبدیل بخش چوار به شهرستان در کمیسیون سیاسی، دفاعی هیات دولت از نگاه مثبت دولتمردان در امور مختلف استان از جمله حوزه تقسیمات کشوری تشکر کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی چون ایجاد بخش دشت عباس و شهرستان هلیلان انجام شده است و انشاءالله به زودی با تصویب شهرستان شدن چوار در هیئت دولت و به سرانجام رسیدن بخش آسمان آباد حامل این خبرهای خوش برای مردم استان باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است