استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام:

فهم مشترک از اشتغال زایی نیاز امروز طرح های اشتغالزایی است

فهم مشترک از اشتغال زایی نیاز امروز طرح های اشتغالزایی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع درک مشترک مدیران با مردم برای اشتغال زایی را تنها راه کیفی سازی طرح های اشتغال زایی دانست.

وی با بیان این که ما راهی جز این نداریم که گفتگوی بخش خصوصی، دولتی، سرمایه گذاران، مردم، صاحبان کار و سرمایه را شکل دهیم، افزود: در این نشست ها ونبال این هستیم که نقاط ضعف را پیدا کنیم، کارهای خوب و نقاط قوت را مشخص و تقویت کنیم و برای برطرف کردن نقاط ضعف تصمیم گیری نمائیم.

این مقام مسئول با اشاره به پرداخت 130 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و پرداخت 13 میلیارد تومان تسهیلات در شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: انتظار این است که این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود و بازدهی کافی داشته باشد.

وی در ادامه گفت؛ باید برای بازدهی مناسب طرح های اشتغال زایی و دریافت تسهیلات نقشه راه مشخصی در نظر داشت و در این راستا برای استفاده بهینه از فاز دوم تسهیلات اشتغال روستایی و دیگر منابعی که دستگاههای اجرایی از اعتبارات ملی می توانند جذب کنند تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع اضافه کرد: باید تلاش کنیم با منابع خوبی که در استان تأمین شده است و برنامه ریزی مناسب موجی از کارآفرینی و تلاش برای رونق کسب و کار را در شهرستان های استان ایجاد کنیم.

وی با تأکید بر این که نمی توان بدون توجه به دیدگاه های مردم و فعالین اقتصادی تصمیم گیری کرد، ابراز داشت: باید طرح ها و برنامه های اشتغال زایی و اولویت های هر منطقه به اطلاع مردم رسانده شود و از نظرات آنها نیز استفاده کرد.

دکتر درویشی در پایان به تاکیدات استاندار ایلام در خصوص اطلاع رسانی شایسته طرح ها و پروژه های اشتغالزایی به مردم اشاره کرد و گفت؛ از مدیران شهرستان هم انتظار داریم به همین منوالی که استانداری در شهرستان های مختلف انجام می دهد به میان مردم بخش ها و روستا ها رفته و با فعالین و متقاضیان اشتغال جلسه گذاشته و اطلاع رسانی لازم را صورت دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است