استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور:

از برنامه های فرهنگی به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی حمایت می کنیم

از برنامه های فرهنگی به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی حمایت می کنیم

استاندار ایلام در دیدار معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور:
از برنامه های فرهنگی به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی حمایت می کنیم

استاندار ایلام گفت: به موازات کارهای عمرانی و اقتصادی، امور فرهنگی را نیز پیش می بریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، عصرروز شنبه ۹ شهریور ماه دکتر یاسی معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور به اتفاق دکتر نظری مدیر خدمات حوزه علمیه ایلام با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به توجه ویژه به امور مذهبی و فرهنگی در استان گفت: زمانی که می خواستیم برای ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد اقدام کنیم پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت اما با تجربه ای که در استان چهارمحال و بختیاری داشتیم در روند کار تسریع ایجاد شد بطوریکه الان در این حوزه از استان های پیش رو در کشور بشمار می رویم.

وی ادامه داد: در ساخت زائر سرا از تمام ظرفیت ها و امکانات من جمله از کمک خیرین، تجار و بازرگانان و ... استفاده کرده ایم.

استاندار ایلام در ادامه به ارتباط خوب و مثبت با طلاب حوزه و روحانیت در استان اشاره کرد و گفت؛ در بازدید هایی که از حوزه علمیه ایلام داشتم پای درد دل و مسائل و مشکلات آنها نشستیم و در صدد رفع آنها برآمدیم.

وی ادامه داد: درکنار توجه به امور مذهبی مسائل هنری را نیز دنبال می کنیم که از آن جمله ساخت برج هنر است.

وی در ادامه اشاره ای به اقدامات خوب و مثبت انجام شده در استان داشت و گفت: البته همه جا گفته ام مجموعه اقدامات و دستاوردهای دولت مال نظام است و متعلق به همه دلسوزانی است که در این راستا زحمت کشیده‌اند و در این مسیر بایست قدردان هرکسی باشیم که قدمی برای عمران و آبادانی این منطقه برمی دارد.

در این نشست معاون نظارت و بازرسی مرکز خدمات کشور ضمن تشکر از توجه خوب استاندار ایلام به طلاب و حوزه های علمیه و امور مذهبی در استان گفت: به گواه اغلب صاحب نظران، این دولت بیشترین کمک و مساعدت در امور حوزه و روحانیت داشته است و بایست قدردان این نگاه خوب بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است