استانداری ایلام

استاندار ایلام

بروکراسی بر سر راه سرمایه گذاری باید شکسته شود

بروکراسی بر سر راه سرمایه گذاری باید شکسته شود

استاندار ایلام:
بروکراسی بر سر راه سرمایه گذاری باید شکسته شود

استاندار ایلام خواستار پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی و طرح های توجیه دار آنان شد و گفت: موانع زیادی در پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی ایجاد می شود که باید با بررسی و رفع این موانع کارآفرینان این حوزه را تشویق به ادامه کار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه ۳ شهریورماه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام، با تاکید بر شکسته شدن بروکراسی بر سر راه سرمایه گذاری در استان، اظهار داشت: چه دلیلی برای معوق ماندن ۶ ماه کار یک متقاضی وجود دارد و چرا پیگیری مصوبات کارگروه به کندی پیش می رود.

وی تاکید کرد: حمایت از طرح های اشتغالزایی و رونق تولید در استان باید با همت مضاعف اقدام و از سرمایه گذاران ذیصلاح و کارآفرینان واقعی حمایت کرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مجتمع گردشگری ایوان گفت: اقدامات لازم برای مجتمع گردشگری ایوان صورت گیرد و  ظرف یک هفته تغییر کاربری با کمترین قیمت انجام شود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: بانک نیز تنها با قبول پروانه ساخت اقدامات لازم را برای پرداخت تسهیلات ظرف دو هفته به این مجتمع اقدام کند.

وی در خصوص بیمارستان کوثر شهر ایلام نیز گفت: با توجه به امهال تسهیلات سرمایه ثابت از محل زلزله در زمان سررسید تسهیلات موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

رفع مشکلات مجتمع گردشگری و شرکت خوراک دام و طیور شمس ایوان، واحد تولید کود شیمیایی شهرستان دهلران، شرکت کبیر بام دره شهر تولیدکننده قیر ایزوگام  و بیمارستان کوثر ایلام در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قرار گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است