استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام:

ظرفیت های سرمایه گذاری در همه بخش ها در ایلام فراهم است

ظرفیت های سرمایه گذاری در همه بخش ها در ایلام فراهم است

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: استان ایلام دارای مزیت و ظرفیت سرمایه گذاری در همه بخش های مختلف است و ما از هر گروه و هر نهادی که در استان اشتغال زایی و سرمایه گذاری، کند حمایت می کنیم.   
 وی ادامه داد: این استان با وجود داشتن منابع غنی نفت و گاز، پتروشیمی، مرز بین المللی مهران، بیش از دو نیم میلیون راس دام سبک، 600 هزار هکتار جنگل بلوط، 115 هزار هکتار مرتع، اراضی آبی مستعد کشت وباغات، در بخش گردشگری و خدماتی، در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی و زنجیره ارزش افزوده و در تولید هر محصولی دارای مزیت و قابلیت توسعه است.

وی تاکید کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران و در راستای کاهش بروکراسی اداری و تسریع در روند سرمایه گذاری اکنون بیش از 180 مجوز بی نام در بخش صنعت، خدمات، گردشگری و کشاورزی صادر شده که می تواند نقش مهمی در کاهش فرآینده سرمایه گذاری داشته باشد.

وی افزود: امسال در مرحله اول تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی بیش از یک هزار و 230 میلیارد ریال پرداخت شد که مرحله دوم نیز مبلغ یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات با اولویت ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

درویشی گفت: هر گروه سرمایه گذاری که وارد استان شود هم از آنها استقبال می کنیم و هم منابع برای حمایت در اختیار داریم و می توانیم کمک کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است