استانداری ایلام

استاندار ایلام

پروژه های اربعین هر روز پایش می شوند

پروژه های اربعین هر روز پایش می شوند

استاندار ایلام:
پروژه های اربعین هر روز پایش می شوند

استاندار ایلام گفت: در اربعین بایست نهایت تمرکز و دقت خود را انجام دهیم که به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز شنبه ۲۶ مرداد ماه در نشست ستاد اربعین با عنوان این مطلب که اربعین آبروی همه ما است گفت: ایلام در اربعین میزبان کشور است و بایست تمام تلاش خود را برگزاری شایسته این کنگره عظیم بکار ببندیم.

وی در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته به اربعین اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۹ میلیارد تومان از این اعتبارات ابلاغ شده است و البته ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیز در سفر هیئت بلند پایه اقتصادی ابلاغ شده است.

استاندار ایلام با اشاره به نزدیک بودن اربعین از پایش هر روزه پروژه ها این رویداد بزرگ خبر داد و گفت: همه دستگاه ها بایست پیشرفت فیزیکی پروژه ها را بصورت هفتگی گزارش کنند و تمام تلاش همه ما بایست این باشد که تا پایان شهریور این طرح ها به سرانجام برسند.

وی در ادامه از ساخت ۵ هزار متر سایه بان و ۶۰۰ سرویس بهداشتی در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن قول و وعده های داده شده اربعین بایست بر طبق جدول زمانبندی شده جلو رفت.

سلیمانی دشتکی در پایان گفت: در این شرایط سخت اقتصادی پول و اعتبار خوبی به بهانه های مختلف برای استان آمده است که بایست از این فرصت برای به سرانجام رساندن پروژه ها استفاده کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است