استانداری ایلام

استاندار ایلام

کار بزرگ خانواده فرجی نماد بارزی از یک حرکت جوانمردانه است

کار بزرگ خانواده فرجی نماد بارزی از یک حرکت جوانمردانه است

استاندار ایلام؛
کار بزرگ خانواده فرجی نماد بارزی از یک حرکت جوانمردانه است.

استاندار ایلام گفت؛ همه بایست در راستای تقویت فرهنگ گذشت و جوانمردی حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار خانواده فرجی دیدار کرد و از حرکت ارزشمند این خانواده مصلح تجلیل بعمل آورد.

سلیمانی دشتکی در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ گذشت و بخشش در بین جامعه گفت؛ کار بزرگ خانواده فرجی یک نماد بارز از یک حرکت جوانمردانه بود که می تواند بعنوان یک الگوی قوی در جامعه مطرح شود.

وی ادامه داد؛ علی رغم وجود غم از دست دادن فرزند و وجود مشکلات مالی گذشت و بخشش این خانواده مصلح نشانه ای از ایمان قوی به خداوند است که درون انسان را اینچنین رها از هر بند و کینه ای می کند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با ابراز امیدواری که این کار حسنه در این منطقه از کشور بتواند منشاء حرکت های خوب و ارزشمند دیگر شود، گفت؛ همپای جامعه از این رویکرد خوب فرهنگی حمایت می کنیم و استقبال گسترده امروز مردم ایلام از این حرکت ارزشمند خانواده مصلح فرجی گویای این قضیه است.

در این دیدار خانواده فرجی از ابراز لطف و همدردی مردم استان ایلام و حمایت های استاندار ایلام تشکر کردند.

گفتنی است که خانواده "فرجی" در دهه کرامت و با احترام به امام مهربانی ها"امام رضا(ع)" و خادمان بارگاه منور رضوی، بزرگان، مصلحان و...؛ نجابت و خلوص خود را به نمایش گذاشتند و علیرغم اینکه مشکلات مادی و مالی فراوانی هم داشتند، از"قصاص قاتل فرزند خویش" که در آستانه اجرا بود، گذشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است