استانداری ایلام

استاندار ایلام

پرداخت ها به کارکنان باید سریع و به موقع صورت گیرد

پرداخت ها به کارکنان باید سریع و به موقع صورت گیرد

استاندار ایلام گفت؛ رایزنی های گسترده ای برای پرداخت مالیاتی شرکت های بزرگ استان در داخل استان انجام داده ایم و تا حصول نتیجه پیگیر هستیم.

وی در ادامه با امید دادن به پیمانکاران پروژه های عمرانی استان خاطر نشان کرد: با تلاش هایی صورت گرفته در بودجه امسال اعتبارات مناسب و خوبی به استان اختصاص خواهد یافت.

نماینده ی عالی دولت در استان به برخی مشکلات ذیحسابان با دستگاههای نظارتی اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات را می توان با گفتگو و تبادل نظر رفع کرد و به همین منظور باید جلسه ی مشترکی با حضور ذیحسابان دستگاههای اجرایی و نمایندگان دستگاههای نظارتی استان برگزار شود و موارد و مشکلات موجود مطرح شده و راهکار قانونی برای آنان احصا شود.

وی با تاکید بر این مهم که درآمدها ابتدا بایست به حساب خزانه واریز شود، تصریح نمود؛ ذیحسابان در دستگاههای اجرایی به دنبال انضباط مالی باشند و این راه از طریق راهکارهای قانونی صورت می پذیزد و نبض فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری ها و اجرای پروژه های عمرانی در دستان ذیحسابان است و باید در اینجا گفت که این امر در استان به خوبی مدیریت شده و جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی کار ذیحسابان را همچون دیگر دستگاههای امنیتی و نظارتی بسیار حساس و سخت دانست و بیان داشت: با تلاش همه ی عزیزان اعتبارات استان در سال مالی پیش رو افزایش چشمگیری خواهد داشت کمااینکه امسال نیز مثلا در حوزه راه و شهرسازی نسبت به سال گذشته  70 درصد افزایش اعتبار داشته ایم.

این مقام مسئول همچنین از جذب 19 میلیارد تومانی اوراق تصفیه ابراز رضایت نمود و بیان داشت: ما فرض را بر این گذاشتیم که دیون دستگاههای خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز و شهرداری ها که بسیار مشکل دارند و در بحث اعتبارات کمبودهای زیادی دارند، پرداخت شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است