استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در جمع باشکوه مردم زرین آباد؛

آینده ای روشن پیش روی دهلران است

آینده ای روشن پیش روی دهلران است

‍ استاندار ایلام در جمع باشکوه مردم زرین آباد؛
 برنامه دولت در استان ایلام شفاف سازی در امورات است/ برنامه دولت در استان ایلام شفاف سازی در امورات است

استاندار ایلام گفت؛ در سفرهای شهرستانی و بخشی جلسات را در اتاق شیشه ای برگزار می کنیم.

 وی ادامه داد؛ سعی کرده ایم سفرهای شهرستانی و بخشی را نیز در راستای شفاف سازی و در یک اتاق شیشه ای برگزار کنیم و نتیجه تصمیم سازی ها و اقدامات را بی واسطه در اختیار مردم قرار دهیم.

وی در ادامه به شرایط پیش روی کشور اشاره کرد و گفت؛ امروز در وضعیتی قرار داریم که نیازمند اتحاد و وحدت و همبستکی بیش از پیش هستیم و البته ما می توانیم موفق شویم چون بارها این مهم را ثابت کرده ایم.

استاندار ایلام در ادامه به شکست آمریکا در رویارویی با ایران در عالم دیپلماسی اشاره کرد و گفت؛  امروز آمریکا بیش از گذشته تنها شده است و این حاصل توان و اقتدار دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی بود.

وی افزود؛ برجام اروپا و آمریکا را از هم جدا کرد و موقعیت ایران را در عالم دیپلماسی تثبیت نمود.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت؛ کسانی که امروز علیه برجام هستند روزی می گفتند که چون آمریکا پای میز مذاکره نشسته است بد است حال که آمریکایی ها کنار رفته اند حالا می گویند چرا برجام به سرانجام نرسید و آنها کنار رفته اند!

وی ادامه داد؛ امروز همه بایست مقابل دشمن که جنگ روانی و اقتصادی به راه انداخته است و به خیال خود می خواهد با تحریم های ظالمانه به اهداف شوم خود برسد، بایستیم.

سلیمانی دشتکی در قسمت دیگری از صحبت های خود به موضوع پولشویی اشاره کرد و گفت؛ دنیا می گوید باید با پولشویی مبارزه شود و شفافیت مالی بوجود آید اما عده ای به انحاء مختلف با آن مخالف هستند و این موضوع نه کاری به آمریکا دارد و نه به برجام!

وی ادامه داد؛ مبارزه با پولشویی یعنی اینکه من و شما بگوئیم که این پول را از کجا آورده ایم؛ ریشه املاک نجومی و حقوق های نجومی چه بوده است.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این مهم که همه بایست پشت سر رهبری باشیم و هرچه قانون گفت بایست عمل کنیم، اضافه کرد؛  چرا برخی بایست در مقابل قانون اساسی سنگ اندازی کنند و با یک موضوع ثابت و مشخص دوگانه برخورد کنند.

وی در ادامه به کارهای بزرگی که در دهلران در دست اقدام است اشاره کرد و گفت؛ در دهلران کارهای بزرگی انجام شده است و این نتیجه هم افزایی همه است.  

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت؛ این دو سه سال با همت همه شما مردم و مسئولان پتروشیمی و NGL دهلران بعد از سال ها راه افتاده است.

وی در ادامه از یک دستاورد بزرگ دیگر در دهلران خبر داد و گفت؛ هفته گذشته در کمسیون انرژی مجلس مصوب شد که نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی دهلران ایجاد شود.

استاندار ایلام سپس به پروژه جاده مهران-دهلران- اندیمشک اشاره کرد و گفت؛ با رایزنی های گسترده موفق شدیم که مجوز ماده 56 از طرف دولت برای این پروژه مهم صادر شود تا ضمن ورود بخش خصوصی به موضوع، دولت پول و سود آن را تضمین نماید.

وی سپس به موقعیت خوب دهلران و آینده روشن این شهرستان با توجه به نزدیکی به استان های خوزستان و لرستان اشاره کرد و گفت؛ در حوزه زیرساخت راه کارهای بزرگی در مسیرهای منتهی به دهلران در حال انجام است و این نقش مهمی در توسعه دهلران ایفا خواهد کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است