استانداری ایلام

رئیس دیوان محاسبات کشور در سفر به استان ایلام؛

استان ایلام نقش اساسی در هندسه اقتصادی کشور دارد

استان ایلام نقش اساسی در هندسه اقتصادی کشور دارد

رئیس دیوان محاسبات کشور در سفر به استان ایلام؛
استان ایلام نقش اساسی در هندسه اقتصادی کشور دارد.
رئیس دیوان محاسبات کشور در سفر به استان ایلام گفت: استان ایلام با توجه به جغرافیای سیاسی و طرفیت های بالا، نقش اساسی در هندسه اقتصادی کشور دارد.
 به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، دکتر عادل آذر در سفر به استان ایلام با بیان این که برای دومین بار در دوره ی مدیریت دیوان محاسبات به استان خود سفر کرده ام افزود: دلیل اصلی این سفر حضور یک تیم اقتصادی قوی در استان است که می تواند باعث تصمیم گیری های کلیدی در حوزه های اقتصادی و عمرانی استان خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از پیگیری های استاندار ایلام برای حضور این تیم قوی در استان خاطر نشان کرد: حضور یک ترکیب بسیار قوی از مدیران عالی اقتصادی کشور در راستای توسعه همه جانبه استان بسیار موثر خواهد بود.
رئیس دیوان محاسبات کشور تأکید کرد: هندسه اقتصادی کشور برپایه اقتصاد مقاومتی است و باور ما این است که در اقتصاد مقاومتی هر کدام از مناطق جغرافیایی کشور و استانها استعدادهای ویژه ای برای تحقق این هندسه و معماری دارند و ایلام هم در این بین نقش اساسی ایفا می کند.
وی افزود: ایلام استانی فوق العاده و مستعد برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.
عادل آذر با اشاره به کار کرد دیوان محاسبات اظهار داشت: دیوان محاسبات ساز و کار های نظارتی به خصوص در حوزه ی توازن منطقه ای را در خدمت توسعه کشور قرار می دهد.
وی هدف از حضور خود در استان ایلام را همکاری با این تیم اقتصادی در برخی از تصمیم گیری ها به جهت رفع موانع و موارد قانونی دانست و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم در این حوزه کمک کنیم و این موانع را ازمسیر توسعه اقتصادی کشور و استان برداریم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است