استانداری ایلام

استاندار ایلام

فرصت های سرمایه گذاری در استان بررسی می شود

فرصت های سرمایه گذاری در استان بررسی می شود

استاندار ایلام ؛ فرصت های سرمایه گذاری در استان بررسی می شود

استاندار ایلام گفت؛ راه اندازی  کامل پروژه NGL دهلران برای ۴۰۰۰ نفر اشتغالزایی دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان ایلام با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مدیران شرکت ان جی ال اظهار داشت: راه اندازی کامل این پروژه برای چهار هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می کند که می توانددر کاهش آمار بیکاری در استان تاثیر بسزایی بر جای بگذارد.

وی از دعوت گروه اقتصادی بسیار قوی از جمله مدیر عامل شرکت ایمیدرو، شرکت ایدرو، معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل بانک ملی، مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس بانک های خصوصی به استان در انتهای هفته جاری خبر داد و افزود: روز پنجشنبه نشست شورای اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی استان با حضور این مسئولان برگزار و مشکلات شرکت های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری در استان بررسی می شود.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف تاکید کرد: تلاش ما در این نشست گشایش های ارزی و رسیدن به نقطه عطف برای توسعه همه جانبه استان است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: هر چه شفاف تر و روشن تر فعالیت ها را به مردم ارائه دهیم، اعتماد مردم به مدیران و نظام بیشتر و اگر این گزارش ها غیر واقعی باشد مشکلات ما بیشتر خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است