استانداری ایلام

استاندار ایلام

حضور مسئولان اقتصادی کشور در استان یک نقطه عطفی است

حضور مسئولان اقتصادی کشور در استان یک نقطه عطفی است

استاندار ایلام
 حضور مسئولان اقتصادی کشور در استان یک نقطه عطفی است

🔹استاندار ایلام گفت؛ مسئولان را به تناسب مشکلات استان دعوت کرده ایم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی حضور مقامات بلند پایه اقتصادی در استان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: سفر هیئت مذکور به استان می تواند تحول عظیمی در حوزه عمرانی و اقتصادی استان ایجاد کند.

وی با اشاره به  تلاش های مسئولین عمرانی استان برای اجرای پروژه های زیرساخت جاده ای تأکید کرد: اجرای آزاد راه ها و بزرگ راه ها باید با مشارکت بخش خصوصی وبانک ها  صورت گیرد.

سلیمانی دشتکی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست از فرصت پیش آمده استفاده کنند و مسائل و مشکلات پروژه های شاخص استان را مطرح و پیشنهادات و راهکارهای عملی جهت اجرایی این پروژه ها ارائه نمایند.

وی در ادامه به برخی از پروژه های قابل طرح در این نشت را آزاد راه پل زال – دهلران، بزرگراه مهران – دهلران – اندیمشک و دیون انباشته شده، بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام، مطالبات جاده ایلام - مهران و تونل کبیرکوه و ... اشاره کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: همچنین از مهمترین پروژه ها قابل طرح در بخش صنعت و معدن می توان به برق رسانی به صنایع و واحدهای صنعتی، تأمین ارز طرح ممبران و پتروشیمی مهران و در بخش کشاورزی به مشکلات برق ایستگاههای پمپاژ، تکمیل شبکه آبیاری و انتقال آب به اراضی کشاورزی و کاهش سود تسهیلات صندوق توسعه ملی برای مناطق محروم اشاره نمود.

وی در پایان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد؛ مدیران بایست مسائل و مشکلات پروژه های شاخص خود را به روشنی مطرح و پیشنهادات خود را به صورت اجمالی بیان نمایند.

قیصوری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه با بیان اینکه در جلسه مشترک ستاداقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی وتوسعه استان که با حضورمقامات بلند پایه اقتصادی کشور برگزار می گردد، گزارش اجمالی از وضعیت استان در بخش های مختلف و عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه می گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است