استانداری ایلام

دکتر بهرام‌نیا:

رضایت‌مندی مردم، حضور در کنار آن‌ها و  ملاقات بی‌واسطه از مصادیق مردم‌محوری دولت سیزدهم است/

رضایت‌مندی مردم، حضور در کنار آن‌ها و  ملاقات بی‌واسطه از مصادیق مردم‌محوری دولت سیزدهم است/

 پاسخ‌گویی استاندار ایلام به یک هزار و ۲۰ شهروند در یازده دیدار چهره به چهره با مردم

دکتر بهرام‌نیا:
✔️رضایت‌مندی مردم، حضور در کنار آن‌ها و  ملاقات بی‌واسطه از مصادیق مردم‌محوری دولت سیزدهم است/ دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین برای گره‌گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی استمرار خواهد داشت


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه دیدار چهره به چهره استاندار ایلام با اقشار مردم استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

در این برنامه مردم به صورت چهره به چهره و بدون واسطه، مشکلات و دغدغه‌های خود را با دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشتند. 

علاوه بر برنامه‌های سامد(ارتباط تلفنی ۱۱۱) و ارتباط چهره به چهره استاندار در سفرهای شهرستانی، مصلای شهر و میز خدمت،  این برنامه یازدهمین دیدار عمومی و چهره به چهره استاندار ایلام با مردم در مرکز استان بود که در این برنامه استاندار ایلام دستورات لازم را برای مشکلات و خواسته‌های ۳۵ شهروند ایلامی صادر کرد. با احتساب این ۳۵ نفر، مجموع شهروندانی ایلامی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام با استاندار ایلام دیدار کردند به یک هزار و ۲۰ نفر رسید.

استاندار ایلام پس از این برنامه در جمع خبرنگاران گفت:  اشتغال، مساعدت مالی، بحث درمان و درخواست تسهیلات برای اشتغال‌زایی و درخواست کارهای عمرانی و خدمات شهری و روستایی عمده  درخواست‌ها و مطالبات مردم در این برنامه دیدار چهره به چهره بود.

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که رضایت‌مندی مردم، حضور در بین مردم، ملاقات بدون واسطه با آن‌ها از رسالت دولت مردمی ایران قوی است، گفت: در این راستا از ابتدای کار دولت سیزدهم، دیدارهای مردمی در دستور کار قرار گرفت و مجموع شهروندان ایلامی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام با استاندار دیدار کردند به یک هزار و ۲۰ نفر رسید و علاوه بر این در ۱۰۷ سفر شهرستانی با مردم دیدار داشتیم و در دفتر استانداری و میز خدمت و نماز جمعه به‌صورت چهره به چهره و در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخ‌گوی مشکلات و مطالبات مردم به‌صورت تلفنی بودیم.

وی با بیان این‌که بخشی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان فی‌المجلس حل می‌شود، اضافه کرد: بخش دیگر این درخواست‌ها برای پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داده می ‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین برای گره‌گشایی از مشکلات استمرار خواهد داشت.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است