استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:

با دستور وزیر کشور هیاتی برای شناسایی مشکلات و بررسی ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت و آب و پسماند و ...وارد استان شدند.

با دستور وزیر کشور هیاتی برای شناسایی مشکلات و بررسی ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت و آب و پسماند و ...وارد استان شدند.

معاون استاندار ایلام از دستور وزیر کشور برای شناسایی و حل مشکلات صنعت ایلام خبر داد

✔️معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با دستور وزیر کشور هیاتی برای شناسایی مشکلات و بررسی ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، صنعت و آب و پسماند و ...وارد استان شدند.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام ، دکتر شهریار عباسی روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در نشست بررسی وضعیت حوزه نفت و گاز و پتروشیمی با حضور هیاتی اعزامی از وزارت کشور، اظهار داشت: استان ایلام بیش از ۱۱ درصدی ذخایر گازی کشور و شش درصد از ذخایر نفتی متعلق به ایلام است.

وی به سالهای جنگ و دفاع از مرزهای کشور و همچنین سالهای سازندگی و آبادی ویرانی‌های به جای‌مانده اشاره کرد و افزود: همین مسائل باعث شد که بیش از ۱۶سال، استان ایلام از توسعه صنعتی عقب بماند که این در حالی است که سایر استانهای با ارزانترین قیمت دلار در حال صنعتی شدن و توسعه زیر ساخت‌ها توسعه ای و عمران و ایجاد اشتغال بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی انجام شده و خوشبختانه این استان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی حرفی برای گفتن دارد.

دکتر عباسی اظهار داشت: اکنون شهرستان دهلران له عنوان یک کارگاه صنعتی با وجود پتروشیمی دهلران، نیروگاه صبا انرژی و آن جی ال دهلران و حوزه های نفت و گازی که به خوبی در حال توسعه است.

وی افزود: بر اساس آمایش سرزمینی اولویت اول استان انرژی و توسعه آن است که مطابق با سیاستهای دولت سیزدهم بحث ایجاد زنجیره های ارزش راهبردی در استانها است.

اولویت اول استان ایلام توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه انرژی است


وی ادامه داد: اولویت اول استان ایلام توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه انرژی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:  در سال گذشته با حضور آقای استاندار و معاونین گزارش ویژه ای از وضعیت استان به استماع دکتر وحیدی وزیر محترم کشور رسید که با لطف ایشان و مجموعه معاونانشان با توجه به اینکه استان ایلام گرانیگاه زائران حسینی است و با توجه به بازدیدهای مکرر ایشان از مرز و حضور زوار، ایشان پیشنهاد دادند که هیاتی از متخصصین و دستیاران ایشان و مشاوران در امور صنعتی از نزدیک ظرفیت های استان را بررسی و از نزدیک به صورت میدانی ظرفیت ها را بررسی کنند و چنانچه مشکلات در استان وجود داشت که رفع آن از توان استان خارج باشد، برای دستیابی به مسیر توسعه استان با کمک تجارب ارزشمند این هیات و از ظرفیت ها و اختیارات وزیر کشور برای گره گشایی مسیر صنعت استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:  امیدواریم بتوانیم دستاوردهای ارزشمندی برای برون رفت حوزه صنعت استان و مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار کسب کنیم.

🗓 چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است