استانداری ایلام

استاندار ایلام:

کار و کارگر، نیروی محرکه و پیش‌برنده توسعه در جامعه است.

کار و کارگر، نیروی محرکه و پیش‌برنده توسعه در جامعه است.

 پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته کار و کارگر 

استاندار ایلام:
✔️ کار و کارگر، نیروی محرکه و پیش‌برنده توسعه در جامعه است. 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

هفته کار و کارگر فرصتی مغتنم برای تجلیل و یاد کردن از انسان‌های زحمتکش و اثرگذاری است که همواره چرخ توسعه با دستان پرتوان آن‌ها به گردش در می‌آید. از این رو می‌توان کار و کارگر را نیروی محرکه و پیش‌برنده توسعه در جامعه قلمداد نمود.

بی‌شک توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور، نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.

امروز نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص شعار سال با عنوان سال«جهش تولید با مشارکت مردم»، کارگران دل‌سوز و متعهد هم‌چون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی، در راستای تحقق این شعار راهبردی استوار، گام برمی‌دارند تا در سایه تلاش و هم‌افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید و اقتصاد، شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم در استان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران عزیز و زحمت‌کش در استان ایلام، لازم می‌دانم از مجموعه تلاش‌ها و زحمات این قشر پویا و اثرگذار تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و سربلندی روزافزون جامعه شریف کارگری را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

          حسن بهرام‌نیا 
          استاندار ایلام 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است