استانداری ایلام

استاندار ایلام

استان میزبان یک رخداد مهم سرمایه گذاری می شود

استان میزبان یک رخداد مهم سرمایه گذاری می شود

#استاندار_ایلام؛
✅ همه دستگاه های اجرایی مجری بیانیه گام دوم انقلاب باشند/استان میزبان یک رخداد مهم سرمایه گذاری می شود/هنرستان هنرهای زیبا در ایلام تاسیس می‌شود

🔸استاندار ایلام گفت؛ استان به زودی میزبان دست اندر کاران سرمایه گذاری کشور می شود.

- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر روز دوشنبه ۱۷ تیرماه در نشست شورای آموزش و پرورش همه دستگاه ها را ملزم به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت؛ همه دستگاه ها بایست در جهت اجرایی شدن این بیانیه مهم احساس مسئولیت کنند و پای کار بیایند.

وی در ادامه به سفر مسئولان و صاحب نظران حوزه سرمایه گذاری کشور به استان ایلام خبر داد و گفت؛ در تلاش هستیم به زودی عوامل مهم سرمایه گذاری در کشور را از جمله مدیرعامل صندوق توسعه ملی، معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون وزیر بهداشت، معاون وزیر نفت، روسای بانک های ملی و پارسیان، رئیس دیوان محاسبات کشور و مدیرعامل چند شرکت مهم و ... را به ایلام بیاوریم.

استاندار ایلام در ادامه از تاسیس نخستین هنرستان هنرهای زیبا در استان خبر داد و گفت؛ با پیگیری های دوستان ارشاد اسلامی از طریق دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت و موافقت شورای آموزش و پرورش استان، نخستین هنرستان هنرهای زیبا در ایلام تاسیس می‌شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است