استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام در  آیین تجلیل از هنرمندان  به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی:

✔️زبان هنر رساترین و عمیق‌ترین زبانیست که مخاطب آن را می‌پذیرد و از آن تاثیر می‌‌پذیرد/ هنرمندان با تولید آثار فاخر، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند

✔️زبان هنر رساترین و عمیق‌ترین زبانیست که مخاطب آن را می‌پذیرد و از آن تاثیر می‌‌پذیرد/ هنرمندان با تولید آثار فاخر، عملیات روانی دشمن را خنثی کنند

وی با اشاره به لزوم شناسایی شخصیت بی‌نظیر و ابعاد مختلف رهبر معظم انقلاب افزود: هنرمندان می‌توانند با هنر خود این شخصیت بزرگ را بیشتر به مردم بشناساند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: زبان هنر، رساترین، تاثیرگذارترین و عمیق‌ترین زبانیست که مخاطب آن را می‌پذیرد و از آن تاثیر می‌گیرد و  به تعبیر رهبر انقلاب هر انقلاب و نهضتی تا در قالب هنر ریخته نشود شانس نفوذ ندارد. سرعت و قدرت نفوذ هنر در مخاطبان بسیار بالاست.

حسنی، حضور هنرمندان فاخر در این آیین را نشان‌دهنده دریای غنی و پر افتخار نخبگان هنرمند استان دانست و اضافه کرد: هنرمندان پرشمار و نخبه استان ایلام کهy آثاری فاخر و تاثیرگذاری خلق کرده‌اند ، می‌توانند در عرصه هنر انقلاب اسلامی بسیار پرقدرت و تاثیرگذار در جامعه ظاهر شوند ، از برگزارکنندگان این مراسم و همچنین حضور هنرمندان پرافتخار در این مراسم تقدیر و تشکر می‌نمایم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات «وعده صادق» اشاره کرد و گفت:  زدن اسرائیل یعنی زدن ابرقدرت‌های غربی جهان و قلب صهیونیسم را نشانه گرفتن پیام مشخصی برای جهان غرب دارد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط انسجام و وحدت و حمایت از نیروهای مسلح که پشتوانه آن مردم هستند بسیار ضروری و لازم است خاطرنشان کرد:  هنرمندان می‌توانند با خلق آثار فاخر هنری حمایت قاطع از فرزندان مدافع ملت و کشور را که مظهر اقتدار هستند گسترش داده و عملیات روانی دشمن را خنثی نمایند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است