استانداری ایلام

استاندار ایلام

دستگاه قضا در استان ایلام، اعتمادآفرینی کرده است

دستگاه قضا در استان ایلام، اعتمادآفرینی کرده است

استاندار ایلام در این نشست ضمن تبریک عملیات غرورآفرین«وعده صادق» که موجب شادی و غرور ملی شده است، افزود: خوشحالم که زمینه این جلسه که با قضات و مجموعه‌ای که در راستای عدالت تلاش می‌کنند فراهم شد.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر دادگستری استان در حوزه‌های مختلف قضایی، افزود: کسب رتبه‌های برتر دادگستری استان  ماحصل زحمات رییس کل، معاونین، قضات و نیروهای خدوم در همه حوزه‌ها است که این تلاش‌ها، اهتمام و هم‌افزایی در راستای رضایت‌مندی مردمی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که هم‌افزایی سه قوا، رضایت‌مندی را در پی دارد، گفت: در سطح ملی، قوه قضاییه و مجموعه دستگاه قضا در استان ایلام، اعتمادآفرینی کرده است و با مردم‌محوری و نصب‌العین قرار دادن عدالت و انصاف، بیش از گذشته موجب اعتمادآفرینی مردم شده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های علیمحمدی رییس کل دادگستری استان، گفت: از زمان انتصاب دکتر علیمحمدی به عنوان رییس کل دادگستری استان، تحول خوبی صورت گرفته و در حوزه‌های مختلف قضایی، حائز رتبه‌های برتری شده است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: دادگستری استان در فساد‌ستیزی، مبارزه با زمین‌خواری و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری نقش‌آفرین بوده است و همواره با اجرای عدالت، بسترساز توسعه و پیشرفت بوده است.

براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار، دکتر علیمحمدی رییس کل دادگستری استان نیز گزارشی از حوزه‌های مختلف قضایی و کسب رتبه‌های برتر توسط دستگاه قضایی استان ارایه کرد‌.

🗓 سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است