استانداری ایلام

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

✔️یک هزار ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام طی ۲ سال اخیر پرداخت شد

✔️یک هزار ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام طی ۲ سال اخیر پرداخت شد

سعید هژبری معاون هماهنگی  امور عمرانی استاندار ایلام در این مراسم ضمن عرض تبریک به مردم شریف استان ایلام بابت پاسخ کوبنده شب گذشته به رژیم جنایتکار صهیونیستی، عنوان کرد: تمام استکبار بداند که جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچگونه مماشاتی با کسی ندارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالق منصوری مدیرکل پیشین امور شهری و شوراهای استانداری و آرزوی موفقیت برای رضا دارابی مدیرکل جدید این حوزه، تأکید کرد: خدمتگزاری به مردم هیچگاه تعطیل نمی‌شود و جابجایی مدیران بر اساس چرخش نخبگان است.

وی حوزه عمرانی و امور شهری را یک حوزه تخصصی دانست و گفت: شهرداری‌های استان در دو سال اخیر جان دوباره گرفته اند و اگر زمانی برخی شهرداری‌ها نمیتوانستند حقوق پرسنل خود را تامین کنند اما امروز با تلاش و سعی همکاران در حوزه شهری و حمایت‌های مدیریت ارشد استان به سطحی از پایداری رسیده‌اند.

مهندس هژبری گفت: در حوزه مبلمان شهری برخی شهرداری‌های استان فعال بوده‌اند که بخشی از آن به برکت اربعین بوده است و از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها تحول اساسی صورت گرفته و یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان  به شهرداری‌های استان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰۱ میلیارد تومان در حوزه اربعین به شهرداری‌های استان پرداخت شده که هم در راستای پروژه‌های اربعین بوده و هم در حوزه مبلمان شهری کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: فعالیت شهرداری‌ها درون یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد و کثرت مخاطبان و ذینفعان از خدمات شهرداری بسیار زیاد است لذا شهرداری‌ها علاوه بر رسیدگی به مطالبات مردمی، رضایتمندی شهروندان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عملکرد صحیح شهرداری‌ها را موجب آرامش و نشاط اجتماعی مردم دانست و تأکید کرد: توجه و تقویت سرانه فضای سبز، مدیریت پسماند، ترافیک نابهنجار و مبلمان شهری باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

معاون استاندار ایلام، برنامه‌محوری در دفتر امور شهری با ماموریت‌های نظارتی بر ۲۸ شهرداری استان را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: محدود کردن ساخت و ساز غیر مجاز باید در برنامه‌ریزی مدنظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات خالق منصوری تقدیر و رضا دارابی بعنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معارفه شد.

🗓️ یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است