استانداری ایلام

استاندار ایلام

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان به زودی پرداخت می‌شود

یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی استان به زودی پرداخت می‌شود

وی با اشاره به مصوبات نشست قبلی شورای آموزش و پرورش استان، گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان مدارس استثنایی مصوب شده بود پس از تایید در کمیته تطبیق فرمانداری به زودی پرداخت می‌شود.

استاندار ایلام با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، گفت: باید بستر و شرایط برای دانش‌آموزانی که قصد آزمون کنکور را دارند فراهم شود و همه تمهیدات در این خصوص اتخاذ شود که ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی یاری‌گر آموزش و پرورش باشند.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر توجه ویژه به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان، تاکید کرد: نقش هنرستان‌ها در توسعه و پیشرفت کشور بسیار پررنگ است بنابراین  هنرستان‌ها باید تجهیز شوند. 

وی به ظرفیت‌های بالای نفت و گاز در  استان اشاره و بر تنوع رشته‌های تحصیلی متناسب با آمایش سرزمینی به ویژه رشته‌های حوزه نفت و گاز تاکید کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: به دلیل فعالیت شرکت‌های نفتی و گازی در چوار و مهران، ضرورت دارد در این دو شهرستان هنرستان راه‌اندازی شود.

وی در خصوص بزرگ‌داشت مقام معلم و سال‌روز شهادت آیت‌الله مطهری، گفت:  مراسم روز معلم به بهترین نحوه برگزار شود. رسالت معلمان، رسالت انبیا می‌باشد که با وجود همه کاستی‌ها و مشکلات برای تحول همه‌جانبه کشور همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرند.

دکتر بهرام‌نیا یادآورشد: بعد از شورای تامین استان، مهم‌ترین شورا، شورای آموزش و پرورش است و مصوبات این نشست به‌صورت دقیق رصد و اجرا می‌‌شود.

براساس این گزارش، در این نشست استاندار ایلام از مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش استان در برگزاری کنگره اربعین و انتخابات قدردانی کرد.

گفتنی است فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان به صورت وبیناری در این نشست شرکت داشتند.

🗓️ یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است