استانداری ایلام

استاندار ایلام

| دیدار سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی با استاندار ایلام

| دیدار سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی با استاندار ایلام

استاندار ایلام در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان، گفت: ارائه گزارش رییس دانشگاه و معاونین، امیدوار‌کننده و  تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم در سراسر استان در بحث بهداشت و درمان و دارو بسیار می‌تواند امیدبخش باشد.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان برای خدمت‌رسانی مستمر به مردم استان، افزود: مردم ولی‌نعمت هستند. افتخار داریم که جامه خدمت به تن کردیم و امیدواریم پوشیدن این جامه خدمت، در راستای تحقق حقوق شهروندی مردم باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: خدمت مسئولان با دو نگاه الهی و قانونی به‌عنوان(کارگزار) است که خدمت مسئولان به مردم نیز باید معطوف به این دو مقوله باشد.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به این موضوع که دانشگاه علوم پزشکی استان ۷۲۰۰ نیرو دارد، خاطرنشان کرد: این تعداد پرسنل بخشی عظیمی از جامعه شهری و روستایی را به خود اختصاص داده است و نشان می‌دهد که این مجموعه به چه اندازه می‌تواند در خدمات‌دهی و رضایت‌مندی مردم نقش ایفا کند.

وی وظایف و خدمات دانشگاه علوم پزشکی را در صدر اولویت‌های مردم ذکر کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در رضایت‌مندی مردمی می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که رفع نیازها و مطالبات حوزه بهداشت و درمان، نیاز به تکمیل زیرساخت‌ها، تامین تجهیزات و وجود پزشکان و پرستاران مورد نیاز دارد‌، گفت: امیدواریم همکاری معاونت‌های دانشگاه‌ علوم پزشکی و خروجی این هم‌افزایی‌ها، رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز دانشگاه در سال گذشته، یادآورشد: استان ایلام به دلیل بعد مسافت با مرکز، نیازمند خدمات و تجهیزات گسترده است که هر قدر این تجهیزات و امکانات بیشتر باشد به‌طور قطع رضایت‌مندی نسبی مردم هم فراهم می‌‌شود.

گفتنی است در این نشست سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از اقدامات سال گذشته ارایه کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است