استانداری ایلام

استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان ملکشاهی:

بیمارستان ملکشاهی با اخذ اعتبارات ماده(۲۳) و پیگیری برای دریافت سهم مشارکتی بنیاد مستضعفان در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری می‌شود

بیمارستان ملکشاهی با اخذ اعتبارات ماده(۲۳) و پیگیری برای دریافت سهم مشارکتی بنیاد مستضعفان در ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری می‌شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه، پس بازدید از تقاطع غیر‌ همسطح ایلام ملکشاهی، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر شهید مهدی موسی‌زاده واقع در سه‌راهی ملکشاهی، دیدار با جوانان جمعیت هلال احمر، سپس از بیمارستان ملکشاهی بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، یک ماه قبل برای وزارت بهداشت واریز و طی روزهای آینده به این پروژه تزریق می‌گردد.

دکتر بهرام‌نیا امروز طی تماس تلفنی با آقای مهندس هاتف رئیس بنیاد علوی، در خصوص سهم مشارکتی این بنیاد در ساخت بیمارستان بحث و گفتگو نمود. مقرر شد که این بنیاد سهم مشارکتی خود را در آینده نزدیک پرداخت و بنا به گفته مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، این بیمارستان طی ماه‌های آینده آماده بهره‌برداری شود.

این بیمارستان در پنج طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۹۰.۵ درصد در حال اجراست.

🗓️  یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است