استانداری ایلام

دکتر بهرام‌نیا:

تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال اجراست

تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال اجراست


دکتر بهرام‌نیا: 
✔️تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال اجراست


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با استقبال فرماندار و جمعی از مدیران وارد شهرستان ملکشاهی شد و بلافاصله از تقاطع غیر همسطح ورودی شهرستان ملکشاهی بازدید کرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید ضمن گرامی‌داشت لیالی مبارک قدر و گرامی‌داشت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: تقاطع غیر همسطح ایلام- ملکشاهی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال انجام است.

دکتر بهرام‌نیا بر تکمیل این پروژه در زمان مقرر تاکید کرد و افزود: تکمیل این پروژه کاهش تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات و همچنین کاهش نقاط پرحادثه و خطرساز استان را به دنبال دارد.

وی در خصوص تکمیل ۳.۵ کیلومتر از مسیر ایلام - ملکشاهی نیز خاطرنشان کرد: پروژه تکمیل ۳.۵ کلیومتر از مسیر ایلام - ملکشاهی به پیمان گذاشته شده است و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در حال تجهیز کارگاه است و طبق زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید و پایش محورهای مواصلاتی ایلام- ملکشاهی و مطلع شدن از روند ترافیک این مسیر، دیدار با نیروهای راهور، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و همچنین بازدید از چندین پروژه از جمله بیمارستان و تصفیه‌خانه آب از اهداف دکتر بهرام‌نیا در بازدید از شهرستان ملکشاهی است.

🗓️  یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است