استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران استان:

تا اطلاع ثانوی تمامی مأموریت ها و مرخصی ها لغو و همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل باشند/

تا اطلاع ثانوی تمامی مأموریت ها و مرخصی ها لغو و همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل باشند/

🔴 اعلام آماده باش به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی ...

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست ستاد مدیریت بحران استان:
⭕️ تا اطلاع ثانوی تمامی مأموریت ها و مرخصی ها لغو و همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل باشند/ فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و امداد‌رسان با تمامی امکانات ضمن آماده‌باش، پای کار باشند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ظهر روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در استان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایست در آماده باش کامل باشند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری‌های استان نسبت به لایروبی مجدد مسیل‌ها اقدامات لازم را به عمل آورند و حتی در مناطق روستایی توسط دهیاری‌ها باید به این موضوع  توجه لازم شود.

وی افزود: متاسفانه همواره یکی از موضوعاتی که مورد غفلت قرار می‌گیرد و باعث خسارت می‌شود، بی‌توجهی به پاکسازی جداول و مسیل ها می باشد.

معاون استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی تمامی مرخصی ها و ماموریت های مدیران عضو ستاد مدیریت بحران لغو می شود، تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و امداد‌رسان با تمامی امکانات ضمن آماده‌باش، پای کار باشند.

حسنی با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع به جامعه هدف اظهار داشت: در این راستا همه دستگاه ها به ویژه امور عشایری در بحث اطلاع‌رسانی به جامعه هدف برای آمادگی و عدم اتراق در بستر رودخانه ها و آبراهه ها و ... اقدام کنند و در این مدت فعالیت های کوهنوردی ممنوع می باشد.
 
وی افزود: همچنین مجموعه دستگاه های خدمات رسان نیز چون ادارات برق، گاز، آبفا و ... آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: راهداری در مناطقی کوهستانی که امکان ریزش وجود دارد اکیپ‌هایی را مستقر نماید، هم‌چنین صدا و سیما نیز با پخش اطلاعیه‌های رادیویی و تلویزیونی، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را در زمینه هشدارهای هواشناسی انجام دهد و مانع از چادرزدن هم‌استانی‌ها در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها شود.
 
معاون استاندار ایلام ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیر ضرور در شرایط قرمز هواشناسی اظهار داشت: اکیپ‌های میراث فرهنگی نیز نکات لازم را در خصوص خطرات احتمالی به مسافران و گردشگرانی که در چادر‌های تفریحی نوروزی مستقر هستند اطلاع‌رسانی کنند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز آمادگی و پای‌کار بودن همه دستگاه‌ها، از بارش‌های پیش‌رو استفاده لازم نموده و از وارد شدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری بعمل آید.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است