استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

✔️ نگهداری پروژه‌های عمرانی، پیش از تحویل به مردم از اهمیت زیادی برخوردار است

✔️ نگهداری پروژه‌های عمرانی، پیش از تحویل به مردم از اهمیت زیادی برخوردار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام: 
✔️وی، با بیان اینکه نیازمند راه‌اندازی یک نهضت برای اخذ سند املاک دولتی در استان هستیم، تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که در سال‌های آینده، هیچکدام از املاک دولتی بدون سند نباشند.

معاون استاندار ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود، روند پیشرفت و تکمیل پروژه‌های حوزه کشاورزی استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ایستگاه‌های پمپاژ میدر، خوشادول، پهله و پرچینه، بانواز، ولیعصر، کهره، داجیوند و... از پروژه‌های مهم دولت در حوزه کشاورزی هستند.

هژبری، میانگین طول عمر ایستگاه‌های پمپاژ در حال اجرای استان را ۱۵ سال اعلام کرد و ادامه داد: تکمیل این پروژه‌ها نقش موثری در افزایش تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سامانه گرمسیری یکی از اَبَر پروژه‌های استان است که پس از تکمیل، ۱۸ هزار هکتار از اراضی دیم استان را زیر کشت آبی خواهد برد.

معاون استاندار ایلام، با بیان اینکه تمرکز دولت بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم، اولویت بندی پروژه‌های حوزه کشاورزی بود و بر این مبنا پروژه‌های که درصد پیشرفت مناسبی داشتند، در اولویت تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفتند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است