استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

✔️ خداداد ابراهیمی الگویی شایسته برای اصحاب رسانه است

✔️ خداداد ابراهیمی الگویی شایسته برای اصحاب رسانه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️ خداداد ابراهیمی الگویی شایسته برای اصحاب رسانه است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه در آیین نکوداشت خداداد ابراهیمی روزنامه‌نگار فرهیخته، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، گفت: امروز عزت و نام و نشان ما مدیون همه شهیدان است.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، افزود: خوشحالم که در جمع اهالی  فرهنگ و هنر و رسانه هستم، قشری که سال‌ها تلاش کردند که نام استان ایلام سربلند شود.

حسنی با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، عنوان کرد: تقدیر از بزرگان، یک اقدام بسیار ارزشمند و شایسته است که امیدواریم استمرار داشته باشد. 

معاون استاندار ایلام بیان داشت: تنها کسی که از خود، نفس خود و خودخواهی خود عبور کند می‌تواند صاحب نام و نشان باشد و کسی که از نفس خود عبور می‌کند، همه وجود خود را برای دیگران می‌خواهد و اگر چنانچه این تفکر بر تمام وجود شخص غلبه کرد و سایه انداخت به‌طور قطع می‌تواند یک عنصر بسیار مهم در جامعه باشد و در چنین روزی از او تقدیر شود.

وی عنوان کرد: قطعاً صداقت، اخلاق‌مداری، مردم‌داری، ایثار و گذشت از ارزش‌هایی هستند که انسان را ارزشمند می‌کنند و  داشتن این خصلت‌ها و ویژگی‌ها باعث شده است که خداداد ابراهیمی در قلب مردم جا باز کند و خانه او قلب مردم شود و بهتر از قلب مردم چه خانه‌ای ما می‌توانیم داشته باشیم که به آن افتخار و در آن احساس آرامش کنیم و الگویی شایسته برای جوانان و آیندگان باشیم.

حسنی خاطرنشان کرد: خداداد ابراهیمی یک معلم فرهیخته و یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای و توانمند است که سال‌های سال مطالبه‌گری چارچوب‌دار کردند، که در دل و راس این چارچوب‌ها، اخلاق و اخلاق‌مداری و حرمت نگه داشتن‌ها بسیار مهم است. هر نوع مطالبه‌گری با هر نوع ادبیاتی مطالبه‌گری نیست، بنابراین از این بزرگان باید یاد بگیرم معلم بودن، رسانه بودن، مطالبه‌گری و نقد باید چگونه باشد. باید آثار این بزرگان را مطالعه و در زندگی آنان تحقیق و با آن‌ها هم‌صحبت شویم که رمز موفقیت آن‌ها چه بوده است که به این جایگاه رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: همان‌طوری که گذشتگان و پیشینیان ما برای ساختن این فرهنگ و تمدن زحمت کشیدند، کار و تلاش کردند و مثل شمع سوختند تا به دیگران روشنایی بدهند و از این فرهنگ و تمدن پاسداری کردند تا به دست ما برسد، امروز امثال ابراهیمی‌ها در پاسداری از فرهنگ و تمدن و پیشینه غنی که به آن افتخار می‌کنیم و نیز در نوسازی، زیباسازی و زیباتر کردن این فرهنگ و تمدن و ساختن‌ها و رویش‌های جدید در کنار این فرهنگ و تمدن نقش‌ داشتند. لذا امروز گردهم آمدیم که از برادر ارزشمند و استاد برجسته آقای ابراهیمی تجلیل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام عنوان کرد: زمانی انسان‌های وارسته که  خود را فدای جامعه می‌کنند جامعه باید ادای دین کند که ادای دین، تکریم بزرگان است. تکریم کسانی که حق دارند و در جامعه در حوزه‌ای موثر بودند که استاد ابراهیمی هم در حوزه معلمی و هم در حوزه رسانه کار کردند.

🗓️ سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است