استانداری ایلام

استاندار ایلام

مقاومت، شجاعت و فرهیختگی شهیدان صارم طهماسبی، علی جرایه و داریوش رضایی‌نژاد برای دانش‌آموزان آبدانانی الگو است/

مقاومت، شجاعت و فرهیختگی شهیدان صارم طهماسبی، علی جرایه و داریوش رضایی‌نژاد برای دانش‌آموزان آبدانانی الگو است/

استاندار ایلام:
✔️ مقاومت، شجاعت و فرهیختگی شهیدان صارم طهماسبی، علی جرایه و داریوش رضایی‌نژاد برای دانش‌آموزان آبدانانی الگو است/ آبدانان مهد نخبگان و فرهیختگان است/ اردو‌های "راهیان پیشرفت" خنثی‌کننده‌ی راهبرد القای ناامیدی دشمنان در جامعه است/ ۱۷۰ مشاور مدارس در استان جذب می‌شود/ پازل توسعه‌ی کشور با استفاده از همه‌ی رشته‌ها و تخصص‌ها تکمیل می‌شود 

📋 (بخش دوم )

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه در نشست صمیمی با دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های پروین اعتصامی و حضرت مریم(س) شهرستان آبدانان، در بخش دوم سخنان خود، با اشاره به این مطلب که مشاهیر و بزرگان زیادی در شهرستان آبدانان پرورش یافته و این شهرستان مهد مقاومت، ایثار، فداکاری و فرهیختگی است، گفت:صبر و مقاومت شهید صارم طهماسبی، شجاعت شهید علی جرایه و فرهیختگی و علم‌اندوزی  دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد الگویی شایسته برای دانش‌آموزان شهرستان آبدانان است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: یکی از شهرستان‌های استان ایلام که بزرگان و مشاهیر آن همه‌ی ویژگی‌ها و شاخصه‌های سبک زندگی‌ ایرانی و اسلامی را دارند شهرستان آبدانان است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: شما دانش آموزان باید مشاوری خوب و دل‌سوز برای دوستان خود باشید و به هم‌سالان خود توصیه کنید که در برابر مشکلات، صبر و استقامت داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان آبدانان و بازدید از شرکت پتروشیمی در شهرستان چوار، گفت: اردو‌های "راهیان پیشرفت" خنثی‌کننده‌ی راهبرد القای ناامیدی و پمپاژ یاس توسط دشمنان است. شرکت پتروشیمی در شهرستان چوار به دست جوانان این مرز و بوم و با استفاده از دانش و فناوری جوانان این استان راه‌اندازی شده و موجب مباهات است.

وی تصریح کرد؛ علاوه بر پتروشیمی، پالایشگاه گاز چوار، پتروشیمی دهلران با پیشرفت بیش ار۵۰ درصدی و پتروشیمی هلیلان با ۳۶ درصد در حال اجرا هستند و چندین پروژه‌ در حوزه‌ی انرژی از جمله: تنگ‌بیجار، باباگیر، چنگوله، سروک آذر و منطقه‌ی دهلران در حال اجراست و پتروشیمی دره‌شهر به زودی کلنگ‌زنی و ان‌جی ال ۳۱۰۰ و نیروگاه صبا انرژی دهلران  در آستانه‌ی بهره‌برداری هستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: شما دانش‌آموزان تنها از پتروشیمی چوار بازدید کردید، دهها نمونه از این‌گونه افتخارات که توسط فرزندان این کشور و استان ساخته شده است و موجب کار، اشتغال، تولید و ارتقا سطح درآمد شده در استان وجود دارد و یا در حال تکمیل شدن است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به راه‌اندازی پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران، گفت: تفاهم‌نامه‌ این پارک اخیرا به امضا رسیده و با راه‌اندازی آن بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی دارد و اشتغال آن فنی است که لازمه‌ی کار کردن و اشتغال در این مجموعه، فراگیری علوم فنی مرتبط است.

وی با تاکید بر این‌که قطعاً نباید همه‌ دانش‌آموزان تنها راه خوشبختی، سعادت و موفقیت خود را در قبولی و پذیرفته شدن در رشته‌های پزشکی و زیرمجموعه تصور کنند. عنوان کرد: پازل توسعه‌ی کشور نیازمند استفاده از تمامی علوم و رشته‌ها می‌باشد و لازم است که مدیران آموزش و پرورش در این راستا فرهنگ‌سازی کنند.

استاندار ایلام با اشاره به نشست اخیر با وزیر آموزش و پرورش، یادآورشد: یکی از الزامات تشکیل مدارس وجود مشاور است کمبود مشاور مدارس در استان به عنوان یک خلا دیده شده و تاکید کردیم که استان نیازمند ۱۷۰ نفر مشاور مدارس است و پیگیری‌های لازم برای جذب این تعداد مشاور انجام شده است.

وی به سفر دکتر وحیدی وزیر کشور به شهرستان آبدانان و کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی - فرهنگی شهید رضایی‌نژاد در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در سفر وزیر محترم کشور این مجتمع آموزشی - فرهنگی کلنگ‌زنی شد.

استاندار ایلام در خصوص امکانات رفاهی ورزشی و آزمایشگاهی در مدارس شهرستان آبدانان، خاطرنشان کرد: مدیران استان موظف هستند نسبت به تامین امکانات رفاهی، ورزشی و آزمایشگاهی در مدارس اقدام کنند.

براساس این گزارش، در این نشست سه نفر از دانش‌آموزان به نمایندگی از سایرین، دغدغه‌ها، مشکلات، انتظارات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه و بیان کردند.

❑‌ کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام
#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است