استانداری ایلام

استاندار ایلام

|نشست صمیمی دانش‌آموزان دختر شهرستان آبدانان با استاندار ایلام برگزار شد

|نشست صمیمی دانش‌آموزان دختر شهرستان آبدانان با استاندار ایلام برگزار شد

|نشست صمیمی دانش‌آموزان دختر شهرستان آبدانان با استاندار ایلام برگزار شد 

استاندار ایلام:
✔️ آینده‌ی نظام و انقلاب در گرو تلاش علمی دانش‌آموزان است/ کشور ما با چنین دانش‌آموزانی قطعاً به قله‌های افتخار علم، اخلاق و معنویت خواهد رسید/ جنگ ترکیبی و ادراکی راهبرد جدید جبهه‌ی استکبار برای تسخیر ذهن دانش‌آموزان و ناامیدی آنان است/ مشارکت بالا در انتخابات، پایه‌های پل "ارتباط مردم و حاکمیت" را مستحکم می‌کند

📋 (بخش اول)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه در نشست صمیمی با دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های پروین اعتصامی و حضرت مریم(س) شهرستان آبدانان، ضمن گرامی‌داشت ایام شعبانیه، گفت: ماه مبارک شعبان، ماهی بسیار خوب، پُربرکت و امیدوارکننده است. اعیاد شعبانیه را به همه‌ی شما دانش‌آموزان تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به عید نیمه‌‌ی شعبان، افزود: در این ماه سرشار از سرور و معنویت شعبان، که میلاد امام زمان(عج) را جشن گرفتیم بدانیم که پس از آن، روز سرنوشت ۱۱ اسفندماه، روز برگزاری انتخابات است.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: امیدوارم شما دانش‌آموزان سال جدید را با روحیه‌ی عالی و سرشار از انرژی و آمادگی لازم برای کسب‌های اندوخته‌های علمی و تربیتی به منظور فتح قله‌های موفقیت و پیشرفت پیش‌رو داشته باشید و آغاز کنید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری، گفت‌: مقام معظم‌رهبری فرمودند«دانش‌آموزان عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت هستند. سربازان حقیقی انقلاب، دانش‌آموزان هستند».

استاندار ایلام به بیانات دکتر رئیسی رئیس‌جمهور در وصف علم و علم‌اندوزی، امید و نشاط اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور عنوان کرد«مدرسه مرکز علم، امید، نشاط و ایمان و مرکز تحول است» با نصب‌العین قراردادن دادن این فرمایشات، حجت بر شما و والدین شما تمام است چرا که آینده این و نظام و انقلاب در گرو تلاش، کوشش و کسب علم، معنویت و علم توام با اخلاق است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: کشور ما با چنین دانش‌آموزانی قطعا‍ً به قله‌های افتخار علم، اخلاق و معنویت خواهد رسید. دشمنان این نظام راهی که رهبر معظم‌انقلاب، رییس‌جمهور و نظام برای مدارس و دانش‌آموزان ترسیم کرده‌اند را بر‌نمی‌تابند بنابراین با همه‌ی ساز و‌ کارهای در اختیار در طول چندین دهه‌ی متوالی برای منفعل کردن، بی‌انگیزه کردن دانش‌آموزان و القای ناامیدی و به بن‌بست رساندن دانش‌آموزان از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: نگرش‌ دانش‌آموزان امروز با دانش‌آموزان سالیان و دهه‌های گذشته تفاوت‌ دارد، هدف دشمن تسخیر ذهن دانش‌آموزان است چراکه راه و راهبردی که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و کسانی که دل در گرو پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و اهتزاز پرچم ایران اسلامی دارند ترسیم شد این راه یک راه آرمانی و راهی است که همه‌ی ما را به سعادت دنیوی و اخروی می‌رساند. لذا دشمن با همه‌ی ساز و کارها برای ناامیدی دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تلاش‌های جبهه‌ی استکبار برای پمپاژ ناامیدی در جامعه، بیان کرد: در طول ۴۵ سال گذشته دشمن در جنگ سخت شکست خورد و جنگ فرهنگی را در قالب جنگ ترکیبی و ادراکی آغاز کرده و به سراغ نسلی آمده که آینده‌ی پرافتخار این کشور در دست این نسل است.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه، پایه‌های پل ارتباط مردم و حاکمیت را مستحکم می‌کند. یعنی پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت مقاوم و روان و تعامل تسهیل می‌شود. در واقع هر قدر این مشارکت بیشتر باشد این ارتباطات بین مردم و دولت روان‌تر است و فاصله بین مردم و حاکمیت کم‌تر می‌شود. اگر انتخاب نکنیم دیگران برای ما انتخاب می‌کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است