استانداری ایلام

استاندار ایلام

نیروگاه صبا دهلران، تصفیه‌خانه‌ی ایوان، کاغذ‌سنگی چرداول، سالن فرودگاه ایلام، پتروشیمی ارغوان‌گستر و فاز دوم پالایشگاه ایلام به زودی به بهره‌برداری می‌رسند

نیروگاه صبا دهلران، تصفیه‌خانه‌ی ایوان، کاغذ‌سنگی چرداول، سالن فرودگاه ایلام، پتروشیمی ارغوان‌گستر و فاز دوم پالایشگاه ایلام به زودی به بهره‌برداری می‌رسند

استاندار ایلام:
✔️ نیروگاه صبا دهلران، تصفیه‌خانه‌ی ایوان، کاغذ‌سنگی چرداول، سالن فرودگاه ایلام، پتروشیمی ارغوان‌گستر و فاز دوم پالایشگاه ایلام به زودی به بهره‌برداری می‌رسند/ کشتارگاه دام ایلام با رویکرد فساد‌ستیزی دولت سیزدهم به بیت‌المال بازگشت 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۷ اسفندماه در همایش«نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی» در بخش سوم سخنان خود، گفت: نیروگاه صبا دهلران، تصفیه‌خانه‌ی ایوان، کاغذ‌سنگی چرداول، سالن فرودگاه ایلام، پتروشیمی ارغوان‌گستر و فاز دوم پالایشگاه ایلام به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه افزود: نیروگاه صبا دهلران یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان در شهرستان دهلران است که با افتتاح آن ۱۰۰ مگاوات برق تولید می‌شود که ۵۰ مگاوات آن برای  مصرف پتروشیمی و ۵۰ مگاوات به شبکه‌ی سراسری برق تزریق می‌شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: تصفیه‌خانه‌ی آب شهر ایوان که ۱۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است، شهر ایوان و بیش از ۳۲ روستا از آن بهره‌مند می‌شود که در آستانه‌ی بهره‌برداری است.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام نیز با ۲۹۲ میلیارد تومان هزینه در آستانه‌ی افتتاح است‌.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌ی تولید کاغذ سنگی تا الان ۳۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در آستانه‌ی بهره‌برداری است.

وی  به خلع‌ید مالک(خریدار) کشتارگاه دام ایلام نیز اشاره کرد و گفت: نگاه این دولت فساد‌ستیزی است. برخی‌ها سال ۹۶ بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، کشتارگاهی را که آن زمان ارزش میلیاردی داشت با ۱۲ میلیارد تومان و اقساط سالیانه‌ی ۵۰۰ میلیون تومان به کسی واگذار کردند که اصلا اهلیت این کار را نداشته است و از شخصی که قرار بوده مابقی هزینه‌ی کشتارگاه را به صورت قسطی پرداخت کند از آن زمان تاکنون هیچ مبلغی وصول نشده بود.

استاندار ایلام ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی و پیگیری‌های انجام شده تلاش شد تا کشتارگاه را از دست این شخص خارج و این مجموعه دوباره به دامن بیت‌المال بازگردد که این مهم محقق شد.

🗓  دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است