استانداری ایلام

استاندار ایلام

دستاوردهای نظام در همه‌ی حوزه‌ها بیان شود/ حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است/

دستاوردهای نظام در همه‌ی حوزه‌ها بیان شود/ حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است/

استاندار ایلام
✔️ دستاوردهای نظام در همه‌ی حوزه‌ها بیان شود/ حضور در پای صندوق های رأی یک تکلیف ملی است/ اگر روایت‌گر دستاوردها نباشیم دشمن دستاوردها را تحریف می‌کند


📋 (بخش اول)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه در همایش«نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی»، گفت: باید قدردان این نظام باشیم، این نظام یک نظام الهی است.

وی با بیان این‌که روحانیون پرچمدار دین اسلام هستند. افزود: همه باید در کنار روحانیون و دوست‌داران نظام، بیان‌گر دستاوردهای نظام در همه‌ی حوزه‌ها باشیم.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: ۴۵ سال از عمر این نظام می‌گذرد که هر سال مردم شاهد ارتقا جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر جزو ۵ کشور هسته‌ای، ۱۰ کشور پرتاب کننده‌ی ماهواره به فضا و جزو ۶ کشوری در دنیا است که موجود زنده را به فضا پرتاب کرده است.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: حضرت امام‌خمینی(ره) با همه وجود خود موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد. قبل از وقوع انقلاب اسلامی، مستشاران نظامی که در این کشور خیمه زده بودند، از بیت‌المال مسلمین بهره می‌برند و در آن زمان مستشاران حقوق‌های هنگفت دریافت می‌کردند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم بیش از دو دهه تحریم‌های ناجوانمردانه جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اما روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم و کسانی که دستاوردهای نظام را نفی کنند نیروهای پیاده نظام هستند.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر روایت‌گر دستاوردها نباشیم دشمنان دستاوردها را تحریف می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه با اشاره به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است

🗓️ دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است