استانداری ایلام

استاندار ایلام

نظارت بر بازار، کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان تشدید شود/ مدیران جزییات طرح فجرانه را در رسانه ملی بیان کنند

نظارت بر بازار، کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان تشدید شود/ مدیران جزییات طرح فجرانه را در رسانه ملی بیان کنند

استاندار ایلام:
✔️ نظارت بر بازار، کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان تشدید شود/ مدیران جزییات طرح فجرانه را در رسانه ملی بیان کنند/ طرح «روایت پیشرفت‌های اقتصادی» استان اجرا شود/ مشکلی در تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان وجود ندارد/ برای مقابله با گرانفروشی و تسهیل نظارت‌ها همه کالاها باید دارای نرخ‌نامه باشند/ تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام عرضه‌کننده صنایع‌دستی و گردشگری و سوغات استان هستند    

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز شنبه ۵ اسفندماه کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و با حضور اعضای کارگروه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به طرح فجرانه از مسئولان ذی‌ربط خواست جزئیات و ابعاد  این طرح مهم را در رسانه ملی بیان کنند.

وی با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ذخیره کالاهای اساسی شب عید و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی، میوه و گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان امیدوارکننده است که باید در کنار این تمهیدات، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پایش قیمت‌ اجناس نیز تشدید شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: معاونت اقتصادی استانداری ایلام با پشتیبانی اتاق بازرگانی استان و همراهی سایر دستگاه اقتصادی استان، کمیته ویژه مشارکت تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی را تشکیل دهد و  اطلاع‌رسانی لازم را در جامعه هدف حوزه کارآفرینان و فعالین اقتصادی برای حضور حداکثری و مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رای در تاریخ ۱۱ اسفند داشته باشند.

دکتر بهرام‌نیا تاکید کرد: با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی در بخش احیا و ارتقا واحدهای تولیدی اقدامات مثبتی انجام شده و واحد‌های اشتغالزای زیادی در استان در آستانه افتتاح هستند ضرورت دارد طرح روایت پیشرفت اقتصادی در استان اجرا شود.

وی عنوان کرد: همچنین در ایام شعبانیه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل صمت استان در محل واحد‌های تولیدی جشن‌های اعیاد شعبانیه به صورت مردمی برگزار شود.

استاندار ایلام با اشاره راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها، گفت: تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام و سایر شهرهای استان صنایع‌دستی، گردشگری و سوغات استان را عرضه می‌کنند.  

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد مسافران نوروزی که قصد دارند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان‌ها به استان ایلام سفر کنند، به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد تمهیدات لازم را برای تامین اتوبوس اتخاذ کند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه روزانه بطور میانگین ۱۶ هزار زائر از استان تردد دارد و در ایام نوروز هم مسافران و گردشگران زیادی وارد استان می شوند ضرورت دارد آرد مورد نیاز نانوایی‌ها بصورت متوازن توزیع شود.

🗓  شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ 
@IlamProvince_news
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است