استانداری ایلام

استاندار ایلام در جشن نیمه شعبان:

✔️ ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) هستند/ ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج ) است/

✔️ ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) هستند/ ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج ) است/

استاندار ایلام در جشن نیمه شعبان:
✔️ ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) هستند/ ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج ) است/ استان ایلام مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است  

📲| به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۶ اسفند‌ماه با حضور در مراسم جشن نیمه‌شعبان شهر ایلام ضمن بازدید از غرفه‌ها با مردم دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: جشن‌های مردمی نیمه‌شعبان گویای این است که مردمان ولایتمدار و شهید‌پرور جمهوری اسلامی ایران، عاشق و دوستدار اهل بیت‌(ع ) و امام زمان (عج ) هستند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به جشن باشکوه نیمه‌شعبان در شهر ایلام، افزود: این جشن به‌صورت مردمی و با حمایت تبلیغات اسلامی استان، شهرداری و با پوشش خبری صدا و سیما در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شد که در این راستا از مردم و دستگاه‌ها مرتبط با برگزاری این جشن بزرگ  قدردانی می‌‌شود.

وی با اشاره به تقارن نیمه‌شعبان با هفته سربازان گمنام امام زمان(عج ) یادآور شد: این روز مبارک با هفته سربازان گمنام امام زمان (عج ) در تقارن است. امام راحل بزرگترین مدال خدمت را بر سینه نیروی‌های اطلاعات نصب کرد که این نیروها را به‌عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج ) عنوان کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان 
 کرد: مقام معظم معظم رهبری فرمودند: «نیروهای وزارت اطلاعات مجاهدان فی‌سبیل الله و مجاهدان خاموش هستند». جا دارد که این روز را به مجاهدان خاموش که لباس خدمت و خدمتگذاری به مردم را به تن کردند تبریک عرض کنم.

وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج ) با همه وجود برای ارتقا امنیت کشور تلاش می‌کنند و ملت ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان (عج ) هستند.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: ملت ایران و انقلاب اسلامی بسترساز ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج ) است.
  
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشور در جهان، گفت: موقعیت این کشور در دنیا استراتژیک است و با وجود موقعیت استراتژیک این کشور در جهان، این کشور امنیت دارد و این امنیت مرهون نیروی‌های وزارت اطلاعات است.

وی عنوان کرد: امنیت همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مرهون نیروهای مجاهد وزارت اطلاعات است. 

دکتر بهرام‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم یوم الله ۲۲‌بهمن و انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور پُرشور خود در یوم‌الله ۲۲بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات حضور پُرشور مردم مدنظر است چراکه اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است و حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن زمینه‌ای برای حضور پُرشور مردم در ۱۱ اسفندماه است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: با انسجام و همکاری هم اعضای ستاد انتخابات در استان، استان ایلام مهیای برگزاری انتخاباتی باشکوه است و همه زیرساخت‌های فنی و ارتباطی تکمیل شده است.
وی اضافه کرد: وزارت کشور و اعضای ستاد انتخابات کشور وظیفه تسهیل‌گری در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است