استانداری ایلام

استاندار ایلام

۸ هزار و ۶۵۰ نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در استان ایلام هستند/ از مجموع ۶۳۳ شعبه‌ی در نظرگرفته شده، تعداد ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است

۸ هزار و ۶۵۰ نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در استان ایلام هستند/ از مجموع ۶۳۳ شعبه‌ی در نظرگرفته شده، تعداد ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است

استاندار ایلام:
✔️ ۸ هزار و ۶۵۰ نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در استان ایلام هستند/ از مجموع ۶۳۳ شعبه‌ی در نظرگرفته شده، تعداد ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار است/ تعداد نامزدهای انتخابات استان به ۷۱ نفر رسید/ کانال‌های انتخاباتی بسترساز و تسهیل‌گر انتخاب اصلح است/ ساعت هشت صبح روز ۸ اسفندماه آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی/ ۲۴ ساعت قبل از فرآیند برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوع است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز یکشنبه ۶ اسفندماه همایش فرمانداران به ریاست دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در سالن شهیدرجایی استانداری ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام در این همایش ضمن گرامی‌داشت نیمه‌‌ی شعبان و هفته سربازان گمنام امام‌زمان(عج)، گفت: در ایام‌الله دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی تا ایام شعبانیه و امروز که نقطه‌ی اتصال جشن‌های پیوسته بود در سراسر استان جشن‌ها به‌صورت مردمی برگزار شد و این جشن‌ها تا ۱۱ اسفندماه استمرار خواهد داشت.

دکتر بهرام‌نیا افزود: ۸ هزار و ۶۵۰ نفر اعم از هیات اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروی‌های انتظامات و امنیتی برگزارکننده‌ی فرآیند انتخابات در استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات وزارت کشور و ستاد انتخابات وظیفه‌ی تسهیل‌گری دارند و باید بسترها را برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

استاندار ایلام با اشاره به تعداد شعبه‌های در نظرگرفته شده برای برگزاری انتخابات در استان، گفت: برای انتخابات پیش‌رو ۶۳۳ شعبه در نظرگرفته شده است که از این تعداد، ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار و از مجموع ۶۳۳ شعبه، ۳۴۴ شعبه شهری و ۲۸۹ شعبه روستایی است. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با بیان این‌که در حال حاضر  ۷۱ نامزد در عرصه‌ی انتخابات با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد، ۵۶ نامزد مربوط به حوزه‌ی انتخابیه‌ی ایلام و ۱۵ نامزد مربوط به حوزه‌ی انتخابیه‌ی دهلران است.

وی در خصوص آخرین مهلت انصراف نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گفت: ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه، آخرین مهلت انصراف نامزدهای مجلس شورای اسلامی است که باید به مراکز حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند و  از این تاریخ و ساعت به بعد، هیچ‌گونه درخواستی از سوی نامزدها برای انصراف از ادامه‌ی رقابت‌های انتخاباتی پذیرفتنی نیست.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: امروز چشم دشمنان این نظام به نتیجه‌ی انتخابات در کشور دوخته شده است و دشمنان با استفاده از همه‌ توان و ظرفیت و صرف همه‌ی مخارج تبلیغاتی، از هیچ‌گونه تلاشی برای کاهش مشارکت دریغ نمی‌کنند و دوست‌داران و دل‌دادگان این نظام و انقلاب و جبهه‌ی مقاومت امیدوار هستند که انتخابات پرشور و باشکوه برگزار شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به فعالیت دو کانال تلویزیونی در استان، خاطرنشان کرد: صدا و سیمای ایلام دو کانال انتخاباتی در استان راه‌اندازی کرده و خوشبختانه مورد اقبال همگانی قرار گرفته و این کانال‌ها تسهیل کننده و بسترساز انتخاب اصلح است.

وی با این‌که انتخابات نتیجه‌ی تبلور فکری مردم است، گفت: حضور در انتخابات تکلیف ملی و شرعی است  و باید همه تسهیل‌گری کنیم که زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر این مطلب که نامزدها باید در رعایت قانون پیشگام باشند، گفت: مهم‌ترین موضوع برای عوامل برگزاری انتخابات و نامزدها «قانون‌مداری» است و تخطی از قانون موجب ریزش آرا می‌شود و از روز شروع آغاز فرآیند تبلیغات، بهترین معیار، احترام به قانون و قانون‌مداری است.

وی اضافه کرد: عوامل برگزاری انتخابات، محل شعب اخذ رای را تا زمان برگزاری انتخابات رصد و مورد بازدید قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که شعبات اخذ رای برخوردار از همه‌ی امکانات باشند.

وی اضافه کرد: منبع اصلی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، روابط عمومی استانداری و صدا و سیمای مرکز استان است.


❑‌ کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام

#انتخابات_پُرشور
#مشارکت_حداکثری   
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است