استانداری ایلام

استاندار ایلام

رای اولی‌ها ضمن حضور حداکثری، دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند/ ۸ هزار آرا در انتخابات پیش‌رو در استان مربوط به دانش‌آموزان رای‌اولی است

رای اولی‌ها ضمن حضور حداکثری، دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند/ ۸ هزار آرا در انتخابات پیش‌رو در استان مربوط به دانش‌آموزان رای‌اولی است

استاندار ایلام:
✔️ رای اولی‌ها ضمن حضور حداکثری، دیگران را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند/ ۸ هزار آرا در انتخابات پیش‌رو در استان مربوط به دانش‌آموزان رای‌اولی است/ انتخاب نامزد اصلح بسترساز تشکیل مجلسی قوی است

📋بخش اول 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۵ اسفندماه در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی، ضمن گرامیداشت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج)، گفت: برنامه‌هایی که امروز برگزار شد برگرفته از نبوغ سیاسی، هوش و ذکاوت و بهره بالای هوشی دانش‌آموزان است.

وی با قدردانی از بانیان برگزاری جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان و صدا و سیما، افزود: متناسب با هر مناسبت، صدا و سیما برنامه‌ها را به‌خوبی انعکاس داده و در بحث انتخابات هم بسیار خوب پای کار آمدند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: این کشور ام‌القرای جهان اسلام است. در واقع کشور ایران رنگین‌کمانی از  اقوام مختلف است و همه این اقوام نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و در ۱۱ اسفندماه همه در پای صندوق‌های رای خواهند یافت.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه دانش‌آموزان  آینده‌سازان این کشور هستند، افزود: ۸ هزار آرا  در انتخابات پیش‌رو در استان مربوط به دانش آموزان رای اولی است که در هر انتخابات هر رای نیز تاثیرگذار است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پایه حکومت جمهوری اسلامی «مردم سالاری» و «مردم‌محوری» است و این مردم‌سالاری از دوران دبستان آغاز می‌شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری علاوه بر حضور حداکثری باید نامزدی انتخاب کنیم که اصلح باشد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد:  انتخابات حق همه مردم است و برای اینکه به تکلیف شرعی خود عمل کرده باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را هم به‌حضور در این انتخابات ترغیب کنیم.

وی با اشاره تلاش‌های جبهه استکبار برای ناامید کردن دانش آموزان و دانشجویان در کشور، گفت: جبهه استکبار برای پمپاژ ناامیدی در کشور ایران هزینه های‌زیادی صرف کرده که آخرین حربه آنان کمرنگ کردن بحث انتخابات و کاهش مشارکت است. 

دکتر بهرام‌نیا یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی به سلطه نظام استکباری در منطقه پایان داده و ایران اسلامی تنها کشوری است که با تمام ظرفیت‌ها در جنگ سخت و جنگ نرم در مقابله با نظام استکباری ایستاده است.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در زمینه ارتقا دانش هسته‌ای در ردیف ۵ و در حوزه هوا و فضا جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم. 

وی اضافه کرد: به لطف خدا و به برکت این مردم دلداده و ایثارگر در همه حوزه علمی، فرهنگی، اقتصادی و فنی در حال پیشرفت و ارتقا هستیم. 

🗓  شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است