استانداری ایلام

استاندار ایلام

مدیران در بیان دستاوردها، راوی اول باشد/ خوراک پارک پروپیلن از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود/

مدیران در بیان دستاوردها، راوی اول باشد/ خوراک پارک پروپیلن از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود/

استاندار ایلام:
✔️ مدیران در بیان دستاوردها، راوی اول باشد/ خوراک پارک پروپیلن از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود/ با راه اندازی پارک پروپیلن در مهران، ۲۵۰۰ نفر مشغول بکار می‌شوند/ برای ۲ ابرپروژه در آستانه افتتاحِ «سامانه گرمسیری» و «تونل کبیرکوه» ۳۹۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شد

📋بخش دوم

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۵ اسفندماه در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان رای اولی، در بخش دوم سخنان خود با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، گفت: مدیران در انعکاس دستاوردهای دولت، روایتگر نخست باشد و در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره ابرپروژه سامانه گرمسیری، افزود: در صورت افتتاح این پروژه، ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود که فاز نخست آن در آستانه‌ی افتتاح است و در‌ صورت بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه، ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود. از مجموع اعتبارات اختصاص یافته(حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان) برای سامانه‌ی گرمسیری، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت هزینه شده است.

وی بیان داشت: برای این پروژه از نقطه‌ی صفر مرزی استان تا سد کنجان‌چم به طول ۸۵ کیلومتر دو لوله‌ی ۲ متر و ۴۰‌ سانتی‌متری لوله‌گذاری شده و هم‌اکنون آب در لوله‌ها جریان دارد که ۱۷ کیلومتر نیز تونل ساخته شده است و چهار دره پر شده که آب به‌صورت ثقلی (بدون نیاز به پمپاژ) عبور کرده است.

وی اضافه کرد: برای این پروژه ۱۱۰ هزار تن میلگرد و ۷۰ هزار متر مکعب بتن به‌کار رفته است و ظرفیت ذخیره‌ی آب پشت سد کنجانچم ۸۵ میلیون متر مکعب است‌‌.

استاندار ایلام یادآور شد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان در کنار سامانه‌ی گرمسیری، تونل کبیرکوه به‌طول ۷ کیلومتر است که فقط در این دولت یک‌هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در آستانه‌ی بهره‌برداری است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره پارک پرو پیلن گفت: خوراک پارک پروپیلن از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر تامین می‌شود. با راه اندازی پارک پروپیلن در مهران ۲۵۰۰ نفر مشغول بکار می شوند.

وی اضافه کرد: پیوند فنی و حرفه ای و دانشگاه‌ها  برای مهارت آموزی نیروی انسانی حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان ضرورت دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

🗓  شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استاند

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است