استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

✔️مربیان سبک زندگی ایرانی - اسلامی با تبیین، خلاءهای تولید محتوای فرهنگی جامعه را پر می‌کنند

✔️مربیان سبک زندگی ایرانی - اسلامی با تبیین، خلاءهای تولید محتوای فرهنگی جامعه را پر می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️مربیان سبک زندگی ایرانی - اسلامی با تبیین، خلاءهای تولید محتوای فرهنگی جامعه را پر می‌کنند 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم آغاز دوره تخصصی تربیت مربیان سبک زندگی خانوادگی ایرانی-اسلامی با بیان این‌که مربیان این سبک با تبیین و تشریح می توانند خلاءهای تولید محتوای فرهنگی جامعه را پرکنند، بر ضرورت برگزاری این دوره‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز پنجشنبه سوم اسفند‌ماه ۱۴۰۲، دوره‌ی تخصصی تربیت مربیان سبک زندگی خانوادگی ایرانی- اسلامی با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام برگزار شد. 

محمدسبحان حسنی در این برنامه، گفت: برگزاری دوره‌های سبک زندگی خانوادگی ایرانی - اسلامی یک حرکت نوآورانه در حوزه‌ی خانواده و آسیب‌های اجتماعی است که با محوریت وزارت کشور در حال اجراست.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص آسیب‌های اجتماعی بسیار حساس هستند و تکالیفی را برای دستگاه‌های مختلف در این حوزه ابلاغ نمودند که مخاطب اصلی فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب، همه‌ی ما هستیم. 

معاون استاندار ایلام با اشاره به هجمه‌هایی که برای ایجاد آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در کشور ما توسط دشمنان ایجاد می‌شود، افزود: برنامه‌های بسیاری برای ایجاد مشکلات اجتماعی و  تهاجم فرهنگی از سوی دشمن طراحی و اجرا می‌شود و تکالیف ما در این بخش بسیار مهم و اثرگذار است. همه‌ی شما که در این دوره حضور یافته‌اید اگر با نگاه تاثیرگذاری برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه گام بردارید اهداف این دوره محقق خواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ادامه داد: همه‌ی شما به عنوان مربیان سبک زندگی خانوادگی می‌توانید تاثیرگذاری بالایی در استان داشته باشید و با ارتباطی که با اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دارید در برنامه‌هایی که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان برگزار می‌شود نقش موثری ایفا کنید.

وی اضافه کرد: خلاءهایی در جامعه در بحث آموزش و تولید محتوا ‌دیده می‌شود که در زمینه‌ی افزایش اعتقادات و مبانی دینی و ارزشی و سنت‌های فرهنگی، نسل جوان ما نیاز به یادآوری، تشریح و تبیین دارد و این امر توسط شما مربیان قابل اجراست و می‌تواند جامعه را متحول کند.

 حسنی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات اشاره داشت و گفت:  یکی از مسائل روز جامعه، مسئله‌ی انتخابات است که از تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب است و در بحث مشارکت اجتماعی، تکلیف شرعی و ملی همه‌ی ما برای افزایش هرچه بیشتر میزان مشارکت مردم در این انتخابات است. 

وی افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو بالاتر باشد تهدیدات دشمنان به این آب و خاک کمتر خواهد بود. ضرورت دارد همه‌ی دوستان و مخاطبین خود را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم و ان‌شالله به گونه‌ای باشد که همه تکلیف خود را برای انتخابات هفته‌ی آینده انجام داده باشیم و در این راه تلاش کنیم که تاثیرگذار باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: ایلام همواره یکی از استان‌های برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات بوده است و ان‌شاالله با تلاش همه‌جانبه همه‌ی دوستان، در این انتخابات نیز سربلند خواهیم شد.

❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است