استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

آثار کشف شده در ایلام نشان‌دهنده‌ی عمق تمدن ایران باستان است

آثار کشف شده در ایلام نشان‌دهنده‌ی عمق تمدن ایران باستان است

⭕️ آیین نکوداشت دکتر حبیب‌الله محمودیان پژوهشگر پیشکسوت ایلام‌شناس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار 

معاون استاندار ایلام:
✔️ آثار کشف شده در ایلام نشان‌دهنده‌ی عمق تمدن ایران باستان است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در آیین نکوداشت دکتر حبیب‌الله محمودیان پژوهشگر پیشکسوت ایلام‌شناس با قدردانی از مردم عزیز ایران و استان ایلام به خاطر خلق حماسه‌ی ۲۲ بهمن که حضور گسترده‌شان پیام روشن و محکمی برای دشمنان داشت، گفت: ان‌شاءالله این حماسه‌ی مهم در ۱۱ اسفند تکرار شده و امید دشنمان را به یاس تبدیل خواهد کرد. 

حسنی با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم نکوداشت و کسانی که نام ایران عزیز را بر فراز قله‌ها نگه داشتند، افزود: کسانی که دل در گرو این کشور دارند و برای زنده نگه‌داشتن این تمدن و تاریخ پر افتخار قلم می‌زنند و گنجینه‌ای ارزشمند جمع‌آوری می‌کنند و در اختیار نسل بعدی قرار می‌دهند شایسته‌ی تقدیر هستند. تقدیر از یک عمر تلاش و کوشش استاد محمودیان از این گونه تقدیرهاست.

وی بیان داشت: همه‌ی ما به عشق ایران سرزنده هستیم که همواره پرچم و نام کشورمان جلودار تمدن‌های دیگر بوده است. ایلام عزیزمان بخشی از تمدن کهن ایران است، آثاری که کشف شده در ایلام نشان‌دهنده‌ی عمق تمدن ایران باستان است. 

معاون استاندار ایلام یادآورشد: در تپه‌ی علی‌کش دهلران اثری کشف شده که ۸۰۰۰ سال قدمت دارد و این نشان می‌دهد که در اعصار گذشته چه انسان‌های بزرگی زیست کرده‌اند و بر ماست که در راستای شناساندن این تاریخ کار کنیم.

🗓  چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است