استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند/

✔️ مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند/

استاندار ایلام:
✔️ مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی ۲۲‌ بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند/ ۲۲ بهمن تجلی اراده و نماد همبستگی ملت ایران است/ اراده‌ی پولادین جبهه‌ی مقاومت، هیمنه‌ی پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فرو ریخت

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم امروز در سراسر استان هم‌زمان با سراسر کشور تجلی اراده و پای‌بندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه‌ی ظهور گذاشتند. 

وی با بیان این‌که یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی‌ اراده و نماد همبستگی ملت ایران است، افزود: مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با امامین انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان با اشاره به برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در استان ایلام و سراسر کشور، خاطرنشان کرد: این حضور پُرشور به‌منزله‌ی این است که مردم بار دیگر برای اعتلای نظام اسلامی هم‌پیمان، متحد و مسنجم شدند.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: امروز یادآور سال ۵۷ بود که مردم به رهبری امام راحل در آن ایام، رژیم ۲۵۰۰ ساله‌ی طاغوت را سرنگون کردند.

وی ادامه داد: اراده‌ی همه‌ی ملت ایران، گروه‌های جبهه‌ی مقاومت ‌و انسان‌های آزاده، بر نابودی جبهه‌ی استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی است. 

استاندار ایلام اضافه کرد: به کمک خداوند متعال و با اراده‌ی پولادین جبهه‌ی مقاومت، هیمنه‌ی پوشالی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نظام استکباری فرو ریخت و به یقین شکست خواهند خورد.

🗓 یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است