استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ همه‌ی مدیران، بخش‌های پازل توسعه‌ی استان هستند/ استان ایلام از نظر ثبت اشتغال، رتبه‌ی پنجم کشور را دارد/

✔️ همه‌ی مدیران، بخش‌های پازل توسعه‌ی استان هستند/ استان ایلام از نظر ثبت اشتغال، رتبه‌ی پنجم کشور را دارد/

استاندار ایلام:
✔️ همه‌ی مدیران، بخش‌های پازل توسعه‌ی استان هستند/ استان ایلام از نظر ثبت اشتغال، رتبه‌ی پنجم کشور را دارد/ در کنار اعطای تسهیلات برای راه‌اندازی صنایع سنگین و متوسط، نباید از مشاغل خانگی و خُرد غافل شویم 

(بخش دوم)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در  کارگروه اشتغال استان در بخش دوم سخنان خود، گفت: در  پازل توسعه‌ی استان همه‌ی مدیران نقش دارند و هر سازمان و نهاد متناسب با حوزه تعریف شده‌ی خود، در این پازل سهیم است.

وی در ادامه افزود: دستگاه‌های اجرایی با تعامل با بانک‌ها به تعهدات خود در خصوص اشتغال عمل کنند تا جایگاه استان از نظر ثبت اشتغال حفظ شود. اکنون  استان ایلام رتبه‌ی پنجم کشور از نظر ثبت اشتغال در کشور را دارد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری ارتباط مستقیمی با سفره‌ی مردم دارد. از نظر ثبت اشتغال؛ کمیته امداد و اداره کل صمت استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بسیج مستضعفین، در مقایسه با نشست قبلی شورای عالی اشتغال رشد داشته‌اند.

وی ضمن گرامی‌داشت دهه‌ی فجر با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده در این دهه، گفت: به لطف خدا در سطح استان پروژه‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی به بهره‌برداری رسید که از جمله پروژه‌های اقتصادی می‌توان به واحد تولیدی نخ تابان زرین‌دست واقع در شهرک صنعتی ایلام اشاره کرد که برای ۶۲ نفر اشتغال‌ ایجاد کرده بود و مواد اولیه‌ی این کارخانه از پارک پلی‌پروپیلن تهیه می‌‌شود.

استاندار ایلام با بیان این‌که در آینده‌ای نه چندان دوره این استان در ردیف استان‌های برخوردار کشور قرار خواهد گرفت،  یادآورشد: ارغوان‌گستر در مرحله‌ی بهره‌برداری و عملیات اجرایی پارک پلی‌پروپیلن در مهران به زودی آغاز و حدود ۹۲ کارخانه در آن راه‌اندازی و برای بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

براساس این گزارش، در این نشست استاندار ایلام از عملکرد سه بانک کشاورزی، کارآفرینی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان ایلام قدردانی کرد.

ارایه‌ی گزارش توسط مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بنیاد برکت در خصوص وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان، ارایه‌ی گزارش توسط مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و برنامه‌های پیش رو متناسب با بازار کار استان، ارایه‌ی گزارشی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر شعب بانک رفاه و ارایه‌ی گزارش دبیر کارگروه اشتغال استان در خصوص ثبت اشتغال در سامانه‌ی ملی رصد و پیگیری صحت‌سنجی آنان در استان از جمله دستور کارهای نشست کارگروه اشتغال استان بود.

🗓 یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است