استانداری ایلام

⭕️استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه:

رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ جهاد تبیین سلاح رسانه‌ها در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است

رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ جهاد تبیین سلاح رسانه‌ها در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است

⭕️استاندار ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه: 
✔️رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ جهاد تبیین سلاح رسانه‌ها در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمنان است

(بخش اول)

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز پنجشنبه ۵ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام گفت: سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) را به همه پدران به خصوص پدران شهدا تبریک عرض می‌کنم، سعادتی حاصل شد تا در این روز فرخنده پذیرا و مدعو عزیزانی از جمع فرهیخته و اصحاب قلم و رسانه باشیم که توسعه استان بخشی در سایه قلم و تفکر و بیان و قدم این عزیزان مصداق پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: امید است این فضای عطرآگین در سراسر خانواده ها که امروز به واسطه میلاد امیرالمومنین(ع) جامعه ایرانی سایه افکنده است، این حس خوب مهر و همدلی و از خودگذشتگی همیشه در سرزمین ایران اسلامی جاودانه باشد.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، اظهار کرد: با همدلی و همکاری و معاضدت همه دستگاه های اجرایی استان بسیاری از طرح های مهم تأثیرگذار در سفره مردم و اقتصاد استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه ناامیدی را در جامعه تزریق کنند از هیچ مضایقه ای دریغ نکرده‌اند، افزود: ملت ایران اسلامی با استقامت و صبر در برابر همه تهدیدات از جمله جنگ سخت، جنگ فرهنگی و اقتصادی ایستادند و این مقاومت و ایستادگی ادامه دارد.

بهرام نیا با بیان اینکه جنگ ادراکی و شناختی آخرین حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت ایران بوده است، ابراز کرد: جنگ‌ شناختی یک جنگ بسیار پیچیده بوده که از آن به عنوان موریانه ای که از درون در داخل یک درخت نفوذ می کند یاد می شود و یکی از پیچیده ترین جنگ های نظام سلطه بر علیه ملت های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه امروز با یک چنین جنگی مواجه هستیم و رسانه ها و اصحاب قلم و رسانه رسالت بزرگ و سنگینی برای مقابله با آن بر عهده دارند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که جهاد تبیین برای مقابله با جنگ نرم، شناختی و ادراکی دشمنان بر همه لازم است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری جهادی برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع)است، یادآور شد: رسالت اصحاب رسانه و قلم رسالت انبیا الهی است و سلاح رسانه ها همان جهاد تبیین و قلم است.

بهرام نیا تصریح کرد: ما برای مبارزه با جنگ ادراکی و شناختی باید با اطلاعات دقیق و با تحلیل وارد میدان کارزار شویم چرا که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف درصدد است که ناامیدی را به جامعه تزریق کند.

🗓 چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است