استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️همه مدیران برای رفع مشکلات مردم و پاسخ‌گویی به خواسته‌های آنان ثابت‌قدم باشند

✔️همه مدیران برای رفع مشکلات مردم و پاسخ‌گویی به خواسته‌های آنان ثابت‌قدم باشند

نهمین دیدار عمومی و چهره به چهره استاندار ایلام با مردم در مرکز استان و پاسخ‌گویی به خواسته ۱۵۰ شهروند ایلامی 

دکتر بهرام‌نیا: 
✔️همه مدیران برای رفع مشکلات مردم و پاسخ‌گویی به خواسته‌های آنان ثابت‌قدم باشند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه دیدار چهره به چهره استاندار ایلام با اقشار مردم استان با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

در این برنامه که حدود سه ساعت به طول انجامید مردم به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات و دغدغه‌های خود را با دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشتند. 

علاوه بر برنامه‌های سامد و ارتباط چهره به چهره استاندار در سفرهای شهرستانی، این برنامه نهمین دیدار عمومی و چهره به چهره استاندار ایلام با مردم در مرکز استان بود که در این برنامه استاندار ایلام دستورات لازم را برای مشکلات و خواسته‌های ۱۵۰ شهروند ایلامی صادر کرد.

استاندار ایلام در پایان این برنامه در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: معاونین استاندار و عمده مدیران کل امروز در این برنامه پاسخ‌گوی مشکلات و خواسته‌های مردم بودند و خوشبختانه مردم و مراجعه‌کنندگان با روی‌گشاده و با رضایت نسبی سالن را ترک کردند. 

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: عمده درخواست مردم در این برنامه«اشتغال دولتی» بود که در این راستا محدودیت داریم و استخدام دولتی تنها از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور و از طریق مراجع رسمی و براساس نیازسنجی دستگاه‌هاست که برخی از این درخواست‌ها به شرکت‌ها و دستگاه‌ها ارجاع شد.

به گفته استاندار ایلام اشتغال، مساعدت مالی، بحث درمان و درخواست تسهیلات برای اشتغال‌زایی و درخواست کارهای عمرانی و خدمات شهری از دیگر درخواست‌های مردم در این برنامه دیدار چهره به چهره بود.

🗓 چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است