استانداری ایلام

در نشست معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیرعامل پارک‌های پتروشیمی افق خلیج‌فارس با استاندار ایلام؛

✔️مهندس «آرش خزائی» به‌عنوان سرپرست اجرایی پارک پلی پروپیلن مهران معرفی شد

✔️مهندس «آرش خزائی» به‌عنوان سرپرست اجرایی پارک پلی پروپیلن مهران معرفی شد

در نشست معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور و مدیرعامل پارک‌های پتروشیمی افق خلیج‌فارس با استاندار ایلام؛
✔️مهندس «آرش خزائی» به‌عنوان سرپرست اجرایی پارک پلی پروپیلن مهران معرفی شد 

استاندار ایلام: راه‌اندازی پارک پلی‌پرو‌پیلن مهران در رونق اشتغال و توسعه اقتصادی استان بسیار موثر است/ خوراک این پارک خارج از بورس تهیه می‌شود 


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیرعامل پارک‌های پتروشیمی افق خلیج‌فارس و بانی ایجاد پارک هدف پتروشیمیایی در کشور  با دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت: با راه‌اندازی این پارک رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی در مهران و استان ایلام ایجاد می‌شود.

وی منطقه آزاد مهران را یک منطقه آزاد بی‌بدیل در غرب کشور ذکر کرد و افزود: با توجه به این‌که کشور عراق به کنوانسیون تیر ‌(TIR) پیوسته است، منطقه آزاد مهران از طریق ترانزیت مستقیما با بندر لاذقیه، دریای مدیترانه و اروپا در ارتباط است که این مهم منطقه آزاد مهران را از سایر مناطق آزاد کشور متمایز می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، یادآورشد:  راه‌اندازی این پارک در منطقه آزاد مهران یک ظرفیت خوب است که می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند.

استاندار ایلام ادامه داد: راه‌اندازی این پارک جزو مصوبات دور سفر اول رییس‌جمهور به استان است که خوشبختانه جانمایی شده و به زودی با حضور سرمایه‌گذار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

پارک پلی پروپیلن که روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه سال‌جاری با حضور استاندار ایلام و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس جانمایی شد در قالب ایجاد ۹۰ طرح ( فاز اول ۵۰ طرح و فاز دوم ۴۰ طرح)  اجرایی و حداقل برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر‌مستقیم ایجاد می‌شود که از این میزان هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم است.

راه‌اندازی این پروژه‌ی عظیم، کاری بسیار تاثیرگذار، امید‌آفرین و اشتغال‌زایی بسیار خوبی دارد که در توسعه‌ی اقتصادی استان موثر است.

🔺مامور در راه اندازی واحد HDPE پتروشیمی جم ( سال ۸۶ تا سال ۸۷)، مامور در راه‌اندازی پالایشگاه گاز ایلام( سال ۸۷ تا سال ۸۸)، مامور در راه‌اندازی پالایشگاه گاز پارس جنوبی فاز ۹ و ۱۰ سال ۸۸ تا سال۸۹)، مامور به پتروشیمی مهر در زمان راه‌اندازی سال ۸۹ تا ۹۰)، سرپرست پیش راه‌اندازی واحد اکستروژن پتروشیمی ایلام سال ۹۰ تا ۹۱)، سرپرست واحد راه‌اندازی واحد اکستروژن پتروشیمی ایلام سال ۹۱ تا ۹۲)  رییس واحد اکستروژن پتروشیمی ایلام سال ۹۲ تا ۹۳)، مسئول بهره‌برداری پتروشیمی ایلام سال ۹۹)، رییس مجتمع پتروشیمی ایلام سال ۹۹ تا ۱۴۰۱) و قائم مقام مدیرعامل پتروشیمی ارغوان‌گستر سال ۱۴۰۱) از جمله سوابق مهندس آرش خزائی سرپرست اجرایی پارک پلی پروپیلن منطقه آزاد مهران است.


🗓 چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است