استانداری ایلام

استاندار ایلام

بازارچه دائمی فروش محصولات استان در ورودی شهرها ایجاد می‌شود/ ایجاد بازارچه‌های دائمی، علاوه بر اشتغالزایی، تحول در اقتصاد شهرها را به‌دنبال دار

بازارچه دائمی فروش محصولات استان در ورودی شهرها ایجاد می‌شود/ ایجاد بازارچه‌های دائمی، علاوه بر اشتغالزایی، تحول در اقتصاد شهرها را به‌دنبال دار

راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی و تحول در اقتصاد شهرهای استان ...

استاندار ایلام:
✔️بازارچه دائمی فروش محصولات استان در ورودی شهرها ایجاد می‌شود/ ایجاد بازارچه‌های دائمی، علاوه بر اشتغالزایی، تحول در اقتصاد شهرها را به‌دنبال دارد/ فرمانداران ظرف دو هفته آینده اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی بازارچه‌ها دائمی را ارایه دهند/ یکی از شروط اصلی واگذاری غرفه‌های بازارچه‌های دائمی، فروش محصولات تولید شده استان است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۲۳ دی‌ماه در نشست هماهنگی ایجاد بازارچه‌ها در ورودی شهرها، گفت: در نشست شورای عالی اشتغال کشور، ریاست محترم جمهور بر سه موضوع وام اشتغال، ازدواج و فرزندآوری تاکید ویژه داشتند و بر استفاده از ظرفیت بازارچه‌ها برای تحول اقتصاد استان‌ها تاکید کردند.

وی در ادامه افزود: ریاست محترم جمهور تاکیدات ویژه‌ای در خصوص تولیدات صنایع‌دستی و فروش این تولیدات داشتند که این صنایع دستی و محصولات در قالب بازارچه‌های دائمی در ورودی شهرها در معرض دید عموم مردم قرار گیرد تا  کارآفرینان و تولیدکنندگان بتوانند با فروش محصولات خود زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: با پیگیری مستمر فرمانداران و با همکاری شهرداران، بازارچه دائمی فروش محصولات بومی استان در ورودی شهرها ایجاد می‌شود که ایجاد این بازارچه‌ها، علاوه بر ایجاد اشتغالزایی، تحول در اقتصاد شهرها را به‌دنبال دارد.

وی با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی بازارچه‌های مرزی در ورودی شهرها گفت: روزانه بطور متوسط بیش از ۱۴ هزار زائر از استان و مرز مهران تردد می‌کنند که این آمار تردد، ضرورت راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی در استان را دو چندان می کند. این بازارچه در شهرهای ایلام، چرداول، مهران، دهلران و دره‌شهر چون در مسیر تردد زوار عتبات عالیات است در اسرع‌وقت در دستور کار قرار گیرد.

دکتر بهرام‌نیا اضافه کرد: فرمانداران ظرف دو هفته  اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی بازارچه‌ها دائمی را ارایه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی، ایجاد اشتغال در حوزه روستایی، اشتغال خُرد و سرمایه‌گذاری برای تولید، ارتقا تولید و بهره‌وری محقق می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی که به اقتصاد شهرها و استان کمک می‌کند شهرداران پای‌کار بیایند که در این بازارچه‌ها امور عشایری و کارآفرینان صنایع‌دستی، محصولات خود را ارایه دهند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: استان ایلام ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید گام به گام ظرفیت‌ها را فعال کنیم که با بالفعل شدن این ظرفیت‌ها از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، گردشگری و کشاورزی و مرز این استان در آینده نه‌چندان دور از استان‌های برخودار کشور خواهد بود.


🗓 شنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است