استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایلام از استان‌های پیشتاز کشور در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است/ نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در انتخاب گزینه‌ی اصلح، تعیین‌کننده است

ایلام از استان‌های پیشتاز کشور در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است/ نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در انتخاب گزینه‌ی اصلح، تعیین‌کننده است

استاندار ایلام:
✔️ ایلام از استان‌های پیشتاز کشور در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است/ نقش صدا و سیما و رسانه‌ها در انتخاب گزینه‌ی اصلح، تعیین‌کننده است/ رسانه‌ها در تحقق راهبرد‌های چهارگانه‌ی انتخابات مورد تاکید مقام معظم‌رهبری نقش‌آفرین باشند/«انتخابات» تجلی مردم‌سالاری دینی است   

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۴‌دی‌ماه در آیین افتتاح دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان ایلام با تسلیت سال‌روز شهادت سردار شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: این هم‌وطنان با حضور پرشور خود در گلزار شهدای کرمان پیرو و ادامه دهنده‌ی مکتب شهید سلیمانی بودند که توسط جبهه‌ی استکبار و تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شدند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به محبوبیت بالای شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم، خاطرنشان کرد: همه دیدیم و شاهد بودیم که در تشیع پیکیر مطهر و پاک این شهید چه جمعیت عظیمی حضور یافتند که نشان از محبوبیت بالای این شهید در بین مردم برای تحقق آرمان و مکتب شهید سلیمانی است. 

دکتر بهرام‌نیا در بخش دوم سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان ایلام، گفت: خوشبختانه این استان از استان‌های پیشتاز کشور در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است که فعالیت این دو کانال در دو حوزه‌ی انتخابیه استان ایلام در تبیین‌گری، روشنگری، اطلاع‌رسانی و انتخاب گزینه‌ی اصلح بسیار مهم و اثر‌گذار است.

استاندار ایلام با قدردانی از مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز ایلام، بیان داشت: این مجموعه در راستای تبیین‌گری، روشنگری و توسعه و تعالی فرهنگ اسلامی و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی استان از همه‌ ظرفیت‌ها استفاده کرده است. تولید برنامه‌های نشاط‌آور و مفرح صدا و سیمای مرکز ایلام در چارچوب قانون و براساس محورهای ابلاغی قابل تقدیر است که باید تولید این برنامه‌ها تقویت شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری در خصوص انتخابات، یادآورشد: محورهای چهارگانه‌ی انتخابات از دیدگاه مقام معظم‌رهبری رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است که ضرورت دارد رسانه‌ها در تحقق راهبرد‌های چهارگانه‌ی انتخابات مد‌نظر مقام معظم رهبری نقش‌آفرین باشند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به فراهم شدن همه‌ی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان، گفت: برگزاری انتخابات از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است و برای این مهم دستگاه‌های اجرایی پای کار خواهند آمد.

استاندار ایلام در بخش سوم از سخنان خود به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ایلام ظرفیت‌های بالقوه‌ی فرهنگی، گردشگری و  اقتصادی زیادی دارد که بخشی از این ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل شده و  در مقایسه با دو سال گذشته این استان متحول شده است.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته  ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این استان صرف زیرساخت‌های اربعین شد که از این میزان  ۵ هزار میلیارد تومان صرف حوزه‌ی راه‌های منتهی به مهران شد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: در طول چهار دهه پس از انقلاب، ایلام همواره نگین تورم کشور بوده است  که در طول دو سال آغاز فعالیت دولت سیزدهم به تدریج رتبه‌ی تورم ایلام بهبود یافت. در آخرین گزارش مرکز آمار ایران رتبه‌ی تورم ایلام ۱۵ پله بهبود یافت.

وی اضافه کرد: در این دوسال تلاش شد واحد‌های راکد دوباره به تولید برسند و در این راستا با تلاش مدیران حوزه‌ی اقتصادی بخش زیادی از واحد‌های راکد به چرخه‌ی تولید بازگشتند. 

🗓️ پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است