استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️مقام و منزلت زن مسلمان به بركت انقلاب اسلامی به اوج رسيده است

✔️مقام و منزلت زن مسلمان به بركت انقلاب اسلامی به اوج رسيده است

استاندار ایلام: 
✔️مقام و منزلت زن مسلمان به بركت انقلاب اسلامی به اوج رسيده است

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در ویژه‌نامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تولید امام خمینی(ره) که با حضور معاونین استاندار، مدیران ستادی وپ کارکنان استانداری در نمازخانه شهدای استانداری‌ ایلام برگزار شد، گفت: مکتب اسلام در مقایسه با تمام مکاتب دنیا، یک مکتب سرآمد، مترقی و متعالی است. 

وی خاطرنشان کرد: قبل از اسلام وجود زن جایگاهی نداشت و حتی نمی‌خواستند دختری هم داشته باشند و جزو اموال غیرمنقول تلقی می شد که هیچگونه حقی نداشت، اما با ظهور دین اسلام و بعثت پیامبراکرم(ص)، زن جایگاه خود را پیدا کرد و با تولد حضرت زهرا (س) که کوثر خلقت است، عزت زن و جایگاهش در اوج قرار گرفت.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه اسلام فارغ از نوع جنسیت، ملاک برتری را در تقوا و تکامل انسانی می‌داند، افزود: در جهان غرب و مکتب سرمایه‌داری که فمینیسم رواج دارد، جایگاه زنان در جامعه و اجتماع مغفول هستند و به آن به مانند یک کالا می‌نگرند.

استاندار ایلام ادامه داد: این در حالی است که در نظام سیاسی، الهی اسلام و قرآن کریم، نقش زن به گونه‌ای دیگر و با حفظ کرامت تعریف می‌شود. لذا بسیار خرسیندیم که نظام سیاسی جامعه ما به زن به عنوان تکیه‌گاه و بلکه خیمه و عمود جامعه اعتقاد دارد که موجب آرامش جامعه می‌شود.د

وی با اشاره به اینکه تربیت صحیح انسان‌ها در دامن زنان پاکدامن موجب عرشی و افلاکی شدن فرزندان می‌شود، اضافه کرد: به‌جاست که از نقش و جایگاه زنان در استان ایلام خاصه دوران دفاع مقدس، تقدیر و تجلیل نماییم و همین زنان و مادران ایلامی بودند که دانشمندانی چون شهید داریوش رضایی‌نژاد را پرورش می‌دهند.

دکتر بهرام‌نیا با بیان اینکه زنان تربیت یافته‌ی مکتب فاطمی این‌گونه هستند و باید این حقیقت را دانست که در پشت هر مرد موفق و لایقی، زن موفق و شایسته‌ای قرار دارد، گفت:
امیدوارم که فرزندان پرورش یافته در دامن شیرزنان پاکدامن، در تمامی عرصه‌ها موفق باشند و باید بدانیم و قدردان باشیم که مردان موفق و نامدار و اندیشمند در دامن چنین مادرانی پرورش یافته‌اند.

🗓️ چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌
🆔  @ostandariilam1              :بله

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است