استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام استاندار ایلام به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

پیام استاندار ایلام به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

 پیام استاندار ایلام به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 

استاندار ایلام:
☑️ حاج قاسم فاتح قلب‌ها بود ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
(سوره‌ی مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
 
در سالگرد عروج ملکوتی سردار شجاع و سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، دل‌های عاشق حریت و انسانیت دگربار به جوش و خروش آمده تا تداعی‌گر عظمت و شکوه آن سرباز بی‌ادعای جبهه‌ی حق در برابر جهان کفر باشد. 

سردار آزاده‌ای که با گفتار، منش و کردار خود، بنیان‌گذار یک مکتب پویا شد که امروز به گنجینه‌ی ارزشمندی برای عصر حاضر مبدل شده و باید این گفتمان و منش به طور خاص به نسل‌های بعدی نیز معرفی و منتقل شود.

امروز محبوبیت بی‌بدیل این مجاهد فی‌سبیل‌الله در بین ملت‌های آزاده‌ی جهان به حدی است که باید اذعان داشت که حاج قاسم قبل از این‌که پیروز میدان‌ها شود، فاتح قلب‌ها شده است.

حاج قاسم مرد میدان مبارزه با استکبار جهانی و نیروهای نیابتی آن چون داعش و تروریست‌های تکفیری بود. او که روز روشن داعش پلید را نابود کرد، در شب هنگام و در دل تاریکی، توسط شقی‌ترین افراد روی زمین در خاک یک کشور دیگر، مظلومانه ترور می‌شود و به شهادت می‌رسد تا بار دیگر ددمنشی و رسوایی آمریکایی‌ها در منطقه آشکار گردد.

ضمن گرامی‌داشت روز جهانی مقاومت و یاد و خاطره‌ی سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش، چهارمین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی این سردار رشید را به پیشگاه مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم، انقلابی و شهیدپرور استان ایلام تسلیت می‌گویم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

🗓️ | سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است