استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان:

⭕️ برگزاری مرحله‌ی نهایی کرسی‌های آزاد‌اندیشی در حوزه‌ی سیاسی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام

⭕️ برگزاری مرحله‌ی نهایی کرسی‌های آزاد‌اندیشی در حوزه‌ی سیاسی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام

⭕️ برگزاری مرحله‌ی نهایی کرسی‌های آزاد‌اندیشی در حوزه‌ی سیاسی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان:
✔️برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی لبیک به توصیه‌‌های مقام معظم‌رهبری است/‌ جمهوریت و اسلامیت نظام با برگزاری انتخابات محقق می‌شود 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه در برنامه‌ی کرسی‌های آزاد‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک و تسلیت سال‌روز شهادت‌ حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یک انسان وارسته و تاریخ‌ساز به خدا پیوست.

محمد‌سبحان حسنی در این برنامه گفت: دانشگاه و دانشجو ظرفیت و پتانسیل بزرگی برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه است و پاسخ‌گویی به سئوالات و پرسش‌ها در این برنامه‌ها و کرسی‌های آزاد‌اندیشی،  بهترین راهکار اجرایی و عملی برای حل  مشکلات جامعه است. 

وی با بیان این‌که برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی لبیک به توصیه‌های مقام معظم‌رهبری است، افزود: کرسی‌های آزاد‌اندیشی می‌تواند فرصتی برای بیان و تبیین کارکرد مجلس، وظایف نمایندگان، وظایف خبرگان رهبری و کارکرد آن‌ها باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با الگوگیری از کرسی‌های آزاد‌اندیشی، دستاوردها و چشم‌انداز‌ها را در دانشگاه‌ها و در جمع دانشجویان بیان کرده و پاسخ‌گوی سئوالات جامعه‌ی دانشگاهی باشند.

حسنی اضافه کرد: پاسخ‌گویی به شبهاتی که دشمن و جبهه‌ی استکبار ایجاد می‌کند یکی دیگر از مهم‌ترین کارکرد‌های مهم کرسی‌های آزاد‌اندیشی است.

حسنی با قدردانی از رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، گفت: در آستانه‌ی انتخابات برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی قابل تقدیر است.

وی در بخش دوم سخنان خود به بحث انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات، مسئله‌ی روز کشور است و باید تا روز انتخابات و در همه‌ی برنامه‌ها به بحث انتخابات نیز  پرداخته شود.

معاون استاندار ایلام و رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام حاکمیت است و این مطالبه‌ی مردم ایران در سال ۱۳۵۷ بود که محقق شد. امروز  امپراتوری رسانه‌ای استکبار در تلاش است مردم را از  انقلاب جدا کند و انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات را بی‌اثر جلو‌ه دهد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها بر اساس واقعیت‌ها دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی کرده و مسایل را برای کسانی که خلا شناختی دارند و به ویژه جوانان تبیین کنند. این نظام با خون هزاران شهید آبیاری و حفظ شده است.

حسنی اضافه کرد: عده‌ای درصدد بزرگ کردن مشکلات و کمرنگ کردن دستاوردهای نظام هستند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های استان ظرفیت عظیمی برای توسعه‌ی استان هستند. دانشگاه‌های استان دارای عناصر برجسته و نخبگان علمی، فرهنگی و پژوهشی هستند و رقابت آن‌ها با دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ کشور و‌ کسب افتخار به ویژه در سال‌های اخیر قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: دانشگاه‌های استان منشا دانایی، بصیرت و دانش‌افزایی هستند و مسئولان استان به دنبال پیوستگی دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی هستند تا از این مسیر توسعه‌ی استان شتاب بیشتری گیرد.

بر اساس این گزارش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان به اتفاق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با حضور بر مزار شهید «قاسم شاه‌ولدی»، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

🗓️ سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌
🆔  @ostandariilam1              :بله

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است